MrNilsen1986 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei! Jeg har ett ASUS P5K-E hovedkort, med innebygget tråløs modul. Denne er for svak. Noen som vet om noen som er kraftigere enn denne? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Min erfaring er at det er som oftest routeren som er problemet, hvordan er det med andre kort som har vært tilkoblet routeren? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Sliter litt med andre også ja. Har en buffalo 128mbps elns router Kanskje jeg skal kjøpe en med sterkere antenne? Lenke til kommentar
Mogens4 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde samme problem nå når jeg flyttet. Flyttet til et stort hus med 3 etasjer. Routeren står i 1 etasje mens PC-en i 3 etasje. Hadde en Philips 5600 et eller annet med 1 antenne. Det fungerte dårlig. Kjøpte meg så en med 3 antenner (testvinner som de selger for rundt 900-1000 kr på tilbud nå). Da var det full dekning med en gang. Bor du i leilighet med 1 etasje og det ikke er problemet, hadde jeg kanskje vurdert en annen løsning. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Evt. bare kjøpe en ny ruter (Linksys WRT54GL) til 500 kr. Da kan du installere Tomato på den, sette den opp i bridge-modus og koble den til den stasjonære PCen din med ledning. Så slipper du alt styret med drivere og Windows Zero Configuration på PCen. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Har sett på en tre antenners linksys. Den buffaloen jeg har nå, er kun en antenne på. Kommer dette til og gjøre mye forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå