BoC_SantaCruz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er spent på om det forige løste saken? Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 fet tråd... trådstarter bør gi oss en liten update her nå Lenke til kommentar
Skarphol Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Hei! Nå er det lørdag, og PC-en har ikke slått seg på siden natt til tirsdag! Det siste jeg gjorde var å slå av det at "HID-compliant mouse" og "High definition Audio Contoller" kunne slå på maskinen igjen. Fire netter på rad uten å måtte stå opp og slå av PC-en er ny rekord siden dette problemet oppsto! Jeg tror og håper at problemet er løst nå. Takk for all hjelp og innspill! Hvis PC-en skulle gjenoppta sine nattlige aktiviteter skal jeg si fra til dere. Skarphol Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Watch out for Terminators, they want your Turk! /on Bra du fikk fiksa det, fikk sånn Terminator følelse over problemet ditt:P Lenke til kommentar
Skarphol Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Akk... hvor lenge var Adam i Paradis... I natt, etter seks netter uten "Exorcisten"-tilstander i heimen, så slo PC-en seg på igjen. Nok en gang skjedde det klokka 2. Det virker som om det er et tidspunkt den liker å vekke meg på. Jeg bare slo den av med fjernkontrollen til TV-kortet, kastet meg rundt i senga og sov videre, så dette er jo egentlig ikke noen big deal, men kona begynner jo å bli litt lei av dette. Hun har egentlig litt kortere lunte når det gjelder PC-problemer enn det jeg har. For sikkerhets skyld prøvde jeg den "powercfg -devicequery wake_armed " kommandoen som Logiman kom med, men nå ga den ingen tilbakemelding, noe som tyder på at det ikke lenger er noen enheter som er satt opp til å starte maskinen. Tror jeg skal prøve å avinstallere TV-kortet og se hva som skjer. Eller helst ikke skjer. Ha en fortsatt god påske! Skarphol Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hahaha... jeg ler meg ihjel! snart må du velge - kona eller data`n... håper jeg aldri behøver det God Påske! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Merkelig, men kan ha vært 2 ting som har startet den da, siden det har gått så lang tid. Men siden det skjedde etter tv kortet er nok det muligens syndern. Et tidsur er kanskje ikke så dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå