Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en slår seg på midt på natta!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Nå er det lørdag, og PC-en har ikke slått seg på siden natt til tirsdag!

Det siste jeg gjorde var å slå av det at "HID-compliant mouse" og "High definition Audio Contoller" kunne slå på maskinen igjen.

Fire netter på rad uten å måtte stå opp og slå av PC-en er ny rekord siden dette problemet oppsto! Jeg tror og håper at problemet er løst nå.

Takk for all hjelp og innspill!

Hvis PC-en skulle gjenoppta sine nattlige aktiviteter skal jeg si fra til dere.

Skarphol

Lenke til kommentar

Akk... hvor lenge var Adam i Paradis...

I natt, etter seks netter uten "Exorcisten"-tilstander i heimen, så slo PC-en seg på igjen. Nok en gang skjedde det klokka 2. Det virker som om det er et tidspunkt den liker å vekke meg på.

Jeg bare slo den av med fjernkontrollen til TV-kortet, kastet meg rundt i senga og sov videre, så dette er jo egentlig ikke noen big deal, men kona begynner jo å bli litt lei av dette. Hun har egentlig litt kortere lunte når det gjelder PC-problemer enn det jeg har.

For sikkerhets skyld prøvde jeg den "powercfg -devicequery wake_armed " kommandoen som Logiman kom med, men nå ga den ingen tilbakemelding, noe som tyder på at det ikke lenger er noen enheter som er satt opp til å starte maskinen.

Tror jeg skal prøve å avinstallere TV-kortet og se hva som skjer. Eller helst ikke skjer.

Ha en fortsatt god påske!

Skarphol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...