thomassim Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå som min lcd tv er på rep så har jeg hentet inn min gamle bilderørs tv! MEN, når jeg nå måtte legge hdmi kabelen på hylla en stund og koblet til ps3'et med scart så får jeg ikke noe bilde.. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sikkert 10436245234 tråden om dette, og det er 215123423 gangen jeg sier dette. Hold inne av og på knappen i 10 sekunder. Den vil da resette videoinnstillingene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du må jo fatte att de som har PS3 ikke har tid til å sitte her og lete igjen en drønn av tråder men vil få svar på sitt problem fort slik at de kan spille på sin PS3 igjen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du må jo fatte att de som har PS3 ikke har tid til å sitte her og lete igjen en drønn av tråder men vil få svar på sitt problem fort slik at de kan spille på sin PS3 igjen. Du må da skjønne at, de som har Ps3 og ikke har tid til å sitte her å lete igjen en drønn av tråden men vil få svar på sitt problem fort slik at de kan spille på sin ps3 igjen, IKKE bør poste her, men søke på google eller i forumets søkefelt. Å få svar her kan ta flere timer i noen tilfeller. Ikke ondt ment trådstarter, bare påpeker at forumet fylles opp med tråder av denne typen. Men google i 10 sekunder først nestegang, eventuelt se i Ps3 manualen din . Kanskje ett eget "teknisk hjelp" underforum hadde vært noe? Så kunne Sony, Nintendo, MS og Felles avdelinger vært for nyheter om konsollene, spillene og andre spill/konsoll relaterte diskusjoner. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Kanskje ett eget "teknisk hjelp" underforum hadde vært noe? Så kunne Sony, Nintendo, MS og Felles avdelinger vært for nyheter om konsollene, spillene og andre spill/konsoll relaterte diskusjoner. Helt enig! Det hadde vært flott å hatt tråder om PS3/Wii/X360 problemer samlet på et sted. Bra for de som ønsker å løse noen problemer de har og flott for de som ikke vil ha noe med de trådene å gjøre. Endret 5. mars 2008 av Norse360 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 gadd ikke stresse noe med det, så da spurte jeg bare her! og fikk jo svar etter noen min, så da var det jo greit Men savner et underforum som tar for seg tekniske ting ved ps3'en, å kunne jo ting som mitt problem ligge som en "ledetråd" på toppen hvis folk har dette problemet ofte! Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, også er det jo opptil 20 sider i den jævla manualen som fulgte med konsollen. Da jeg hadde samme problemet brukte jeg 2 minutter på å finne manualen og 30 sekunder på å finne løsningen selv. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har det samme problemet nå men 10-sekunders trikset fungerte ikke. Jeg har tatt med meg ps3 til en kamerat som ikke har hdmi inngang og scart fungerer ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har det samme problemet nå men 10-sekunders trikset fungerte ikke. Jeg har tatt med meg ps3 til en kamerat som ikke har hdmi inngang og scart fungerer ikke. Noen tips? Regner med at du hører et pip mens den fremdeles står på som indikerer at den blir resat? Sjekka kabelen? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Piper ja. Hvor mye er det å sjekke på selve kabelen egentlig? Den står riktig koblet i, osv. Jeg er litt skuffa over at den ikke fungerer egentlig. Trodde ikke at dette skulle være et problem... Lenke til kommentar
noobii Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har også det problemet Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Prøv med en annen kabel, det er sikkert kabelen som er ødelagt hvis ikke 5-sek trikset hjelper. Lenke til kommentar
noobii Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg dillet med instillingene men den funket før jeg gjorde det Noen som kan skrive her alle deafault video instillingene? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg dillet med instillingene men den funket før jeg gjorde detNoen som kan skrive her alle deafault video instillingene? Som det står i post nr 2 i denne tråden. Skrur du på PS3 ved å holde inne "på" knappen i ca. 10 sekunder vil du automatisk få "default" video innstillinger. Lenke til kommentar
noobii Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg dillet med instillingene men den funket før jeg gjorde detNoen som kan skrive her alle deafault video instillingene? Som det står i post nr 2 i denne tråden. Skrur du på PS3 ved å holde inne "på" knappen i ca. 10 sekunder vil du automatisk få "default" video innstillinger. Det funker ikke jeg har prøvd minst 20 ganger Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det funker ikke jeg har prøvd minst 20 ganger Og du er sikker på at TV-en står på rette kanal og at kabelen sitter skikkelig i? Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det funker ikke jeg har prøvd minst 20 ganger Og du er sikker på at TV-en står på rette kanal og at kabelen sitter skikkelig i? ..jeg hadde samme problemet etter å ha stilt inn boksen på 1080p. Satt den inn i stua, og ikke noe signal. Bootet med å holde inn knappen lenge, men ingenting skjedde (kanskje jeg gjorde feil). Men jeg kunne ihvertfall koble til s-video og hdmi samtidig, og så bytte manuellt. Men det virket litt rart. Hadde noe forstyrrelse når jeg byttet tilbake (da funket hold knappen inne trikset), og det plutselig forsvant igjen etter en stund. Samme greia når jeg testet å bytte oppløsning i en linux- boot. Kan jo tenkes at det er noe automatisk som skjer når en bytter fra analog til digital..? Lenke til kommentar
noobii Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kan dere ikke bare poste ALLE default video OG kabelinnstillingene PS kabelen er skikkelig inni og lyden funker helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå