Gå til innhold

Ikke noe signal fra PS3 etter bytte fra hdmi til scart!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må jo fatte att de som har PS3 ikke har tid til å sitte her og lete igjen en drønn av tråder men vil få svar på sitt problem fort slik at de kan spille på sin PS3 igjen.

Du må da skjønne at, de som har Ps3 og ikke har tid til å sitte her å lete igjen en drønn av tråden men vil få svar på sitt problem fort slik at de kan spille på sin ps3 igjen, IKKE bør poste her, men søke på google eller i forumets søkefelt. Å få svar her kan ta flere timer i noen tilfeller.

Ikke ondt ment trådstarter, bare påpeker at forumet fylles opp med tråder av denne typen. ;) Men google i 10 sekunder først nestegang, eventuelt se i Ps3 manualen din .

Kanskje ett eget "teknisk hjelp" underforum hadde vært noe? Så kunne Sony, Nintendo, MS og Felles avdelinger vært for nyheter om konsollene, spillene og andre spill/konsoll relaterte diskusjoner.

Lenke til kommentar
Kanskje ett eget "teknisk hjelp" underforum hadde vært noe? Så kunne Sony, Nintendo, MS og Felles avdelinger vært for nyheter om konsollene, spillene og andre spill/konsoll relaterte diskusjoner.

Helt enig! Det hadde vært flott å hatt tråder om PS3/Wii/X360 problemer samlet på et sted. Bra for de som ønsker å løse noen problemer de har og flott for de som ikke vil ha noe med de trådene å gjøre.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

gadd ikke stresse noe med det, så da spurte jeg bare her! og fikk jo svar etter noen min, så da var det jo greit ;)

Men savner et underforum som tar for seg tekniske ting ved ps3'en, å kunne jo ting som mitt problem ligge som en "ledetråd" på toppen hvis folk har dette problemet ofte! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet nå men 10-sekunders trikset fungerte ikke. Jeg har tatt med meg ps3 til en kamerat som ikke har hdmi inngang og scart fungerer ikke.

Noen tips?

Regner med at du hører et pip mens den fremdeles står på som indikerer at den blir resat?

Sjekka kabelen?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 5 uker senere...
Jeg dillet med instillingene men den funket før jeg gjorde det

Noen som kan skrive her alle deafault video instillingene?

Som det står i post nr 2 i denne tråden. Skrur du på PS3 ved å holde inne "på" knappen i ca. 10 sekunder vil du automatisk få "default" video innstillinger.

Lenke til kommentar
Jeg dillet med instillingene men den funket før jeg gjorde det

Noen som kan skrive her alle deafault video instillingene?

Som det står i post nr 2 i denne tråden. Skrur du på PS3 ved å holde inne "på" knappen i ca. 10 sekunder vil du automatisk få "default" video innstillinger.

Det funker ikke jeg har prøvd minst 20 ganger

Lenke til kommentar
Det funker ikke jeg har prøvd minst 20 ganger

Og du er sikker på at TV-en står på rette kanal og at kabelen sitter skikkelig i?

..jeg hadde samme problemet etter å ha stilt inn boksen på 1080p. Satt den inn i stua, og ikke noe signal. Bootet med å holde inn knappen lenge, men ingenting skjedde (kanskje jeg gjorde feil). Men jeg kunne ihvertfall koble til s-video og hdmi samtidig, og så bytte manuellt. Men det virket litt rart. Hadde noe forstyrrelse når jeg byttet tilbake (da funket hold knappen inne trikset), og det plutselig forsvant igjen etter en stund. Samme greia når jeg testet å bytte oppløsning i en linux- boot.

Kan jo tenkes at det er noe automatisk som skjer når en bytter fra analog til digital..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...