mamobr Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Etter jeg fikk min ny data har det vært litt frem og tilbake med ekstra hardisker i den. Jeg satt først inn en gammel 160 gb harddisk, og deretter byttet jeg plass med denne her og en 400 gb ekstern seagate barracuda disk. Hardisken med OS & denslags heter (C:). Men nå heter interne harddisk #2 (L:), etter dvd-stasjoner og minnekortlesere. Den eksterne USB-harddisk som før var intern heter fremdeles (D:). Det er egentlig ikke noe problem å ha det slik, men om det finnes en enkel måte å få rekkefølgen litt mer systematisk ville jeg gjerne gjort det. Noen som vet en måte å få dette til uten å formatere? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Høyreklikk på stasjonene i disk manager, der kan du endre bokstav. Lenke til kommentar
mamobr Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Mange takk for svar. Da går det visst an . Men hva/hvor er disk manager? Beklager at jeg er så naiv. edit: Jeg har forresten Vista 32bit. Endret 5. mars 2008 av mamobr Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Enten se første post i sticky-tråden "manglende diskplass og diskrelaterte ting" eller se Microsofts oppskrift på å skifte stasjonsbokstavher. Lenke til kommentar
mamobr Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Der fant jeg ut av det ja. Mange takk Endret 5. mars 2008 av mamobr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå