nree Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Legg til en fil (test.php) med dette innholdet: <?php $tall = 1 + 1; echo "Tallet er " . $tall; ?> Se om du får noe fancy Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Legg til en fil (test.php) med dette innholdet: <?php $tall = 1 + 1; echo "Tallet er " . $tall; ?> Se om du får noe fancy Den er nå lagt til Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan det være noe så enkelt som at det må ligge i en www-mappe på serveren? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan det være noe så enkelt som at det må ligge i en www-mappe på serveren? Tviler litt, siden mange av mappene i forummappen (styles, images, install) gir andre feilmeldinger enn selve forummappen. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 *snip* Den er nå lagt til hva du fikk til svar? Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Etter min mening ser det ut som forumet fungerer: http://dj-charlie.com/forum/ Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Ja... Det er fikset nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Måtte bare poengtere at forumløsninger heter phpBB, og ikke PHPbb. Birger Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Og om du skriver hva løsningen var, frecjoha, vil kanskje andre ha nytte av dette senere. Det finnes ikke noe mer irriterende enn å lete etter løsningen på et problem, lese igjennom en forumtråd med en som har samme problem som deg, for så å lese "det er greit, det virker nå", uten å få vite noe mer. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Skulle gjerne svart på hvordan dette ble løst, men dessverre det kan jeg ikke. Fikk hjelp fra en som kontaktet meg på MSN, men kanskje vedkommende selv kan forklare hva han gjorde vis han leser denne posten? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Men jeg har et lite problem til, men det må jeg kanskje poste i HTML? Jeg har forsøkt endre logoen, noe jeg også har klart. Måten det ble gjort på var: jeg fant mappen logoen var plassert og slettet derfor logoen. Lagde en test logo med tilsvarende navn som den slettede fila/logo og plasserte den i samme mappe. Men problemet er: Den nye logoen er mindre enn den forrige, men allikevel blir den blåst opp... Det virker som om det ligger en kode som forteller at logo-fila skal dekke 100% og være midtstilt. Hvor finner jeg koden som forteller om logoen? Og hva må endres i denne filen? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dersom du finner mappen templates, der inne ligger designet til forumet ditt. Der er en fil som heter top.tpl eller noe slikt. Der kan det endres Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Finner ikke filen. Her har dere alle filene som ligger i template mappen. Logoen heter: site_logo.gif Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 http://www.easytutorials.org/phpbb3_styles_logo.html - denne kan kanskje hjelpe. Du trenger sannsynligvis skifte noen instillinger, bare følg stegene på siden slik at logo-størrelsen kan bli oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå