FI_asko Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Nå har best buy kommet som den første å selge t720i til 3200 kroner. Mange sa at den skulle ha mange forbedringer. bedre batterikapasitet og sms inboks minne i telefon.. Men alt er det samme i følge best buy.. bare mms og kamera...? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Forskjellene fra T720 skal være økt batterilevetid (2,5t tale -> ca 6t tale), støtte for MMS-meldinger såvel som støtte for tilkobling av digitalkamera. Videre skal den være litt større og tyngre enn forgjengeren. Se http://www.amobil.no/index.php?article=387&visual=1 Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Softwareforskjellene skal være så store at det ikke er mulig å oppgradere T720 til T720i, selv om dette gikk med Ericsson sin lille rakker, det sa i hvert fall han "Stephen" til meg via e-mail. Jeg sendte en mail til Motorola og spurte om det gikk an å oppgradere. Jeg skjønner selvfølgelig det med batteritid og sånt, at det ikke kan oppgraderes, men det er jo mulig å kjøpe reservebatteri. Ettersom jeg har forstått er de 2 millimeterene lagt til fordi batteriet rett og slett er 2 millimeter dypere enn standardbatteriet til T720. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå