mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg skal brenne noe som er 750 mb. og en cd på 800 men når jeg skal brenne står det at cden er for liten. så da gikk jeg på cd info på nero og da stod det at cden er 702 mb men hvordan får man nero til og vite at jeg har 800????? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det finnes en guide til dette på hardware.no såvidt jeg husker. Prøvd den? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du går inn i Nero (brukte du det?) og velger properties. Der finner du overburn elns, og setter den til 90 min... Enkelt og greit. Har ikke programmet foran meg, men tror du bør finne frem. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Du går inn i Nero (brukte du det?) og velger properties. Der finner du overburn elns, og setter den til 90 min... Enkelt og greit. Har ikke programmet foran meg, men tror du bør finne frem. Preferences istedet for Properties så er du der med en gang Ligger under EXPERT FEATURES... Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Viss filen er av typen .mpg eller .mpeg kan du brenne en VCD. Da får du plass til 800mb video på en 700mb CD-R. (Gjelder kun mpeg-1 og mpeg-2) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Tusen takk for alle svar men jeg så i GUIDEN overburn på hardware i går så jeg fikk fikset det!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå