sargox Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, jeg leier en leilighet i Trondheim, og det følger med et nett fra nextgentel. Problemet er at nettet nå plutselig har falt vekk, og det har vært borte siden mandags kveld. Jeg er ikke eier av abo, og har dermed ikke opplysinger som kundenummer etc. Alt jeg har er jo den speedtouch boksen. Eieren er forøvrig bortreist, og umulig å få tak i. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 de gangene jeg har hatt problemer har ikke nextgentel vært alt for vanskelig å ha med å gjøre. Første jeg ville gjort om jeg var deg er å ringe til NGT og høre med de hva som skjer. Fortell dem hvem du er, og hvem som eier abbonnementet, og spør han om han kan se hva som er galt. Hvis de sier at dette er ting som eier må ta opp med dem har det jo bare kostet deg en telefonsamtale. Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mulig det er frekt å foreslå at du kobler vekk strømmen til speedtouchen noen minutter og så kobler til igjen. Hender det må til.. Lenke til kommentar
sargox Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Hehe, har nok gjort det en del ganger allerede månebaronen:) Men hva jeg ikke har gjort, men som den hyggelige mannen på KS hos NGT foreslo var å resete speedtouchen. Dette gjøres ved å stikke en kulepenn inn i det lille hullet ved siden av av/på knappen. Ser ut til å fungere igjen nå! Var ikke værre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå