Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tidligere var det slik at når man skulle en hurtigsvar og trykket på tab kom man på svar knappen. Men nå går den opp til toppen av siden på søkefunksjonen. Syns dette er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Har irritert meg over dette noe enormt. Burde fikses! Endret 5. mars 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tidligere var det slik at når man skulle en hurtigsvar og trykket på tab kom man på svar knappen. Men nå går den opp til toppen av siden på søkefunksjonen. Syns dette er veldig irriterende. I hvilket skin? Fungere utmerket i IP.Board Pro. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Hardware.no skinnet, ikke dynamisk. Har tidligere fungert bra, men nå må man trykke på tab 2 ganger for å komme til svarknappen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Og dermed mister jeg en bråta med svar fordi jeg ikke gidder å skrive alt på nytt igjen. Denne burde fikses asap! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Allerede mistet 2 (vent 3 nå) innlegg pga dette. Vennligst fiks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg