Mafiabåss Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei, på fredag skal vi ha mattetentamen med temaet/navnet "Geometriske Figurer" og derfor lurer jeg på om noen har den? Er for 10. trinn og skal være ganske ny, btw Takk på forhånd Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er det sånn greie fra utdanningsdirektoratet så har jeg den. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Legg opp og du er en engel Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) ta ein liten telefon til dei og be dei sende den på mail til deg, da får du fasiten og EDIT: ikkje sei at du skal ha tentamen. Du kan heller sei at du skal øve deg til eksamen. Endret 5. mars 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Legg opp og du er en engel Synd jeg ikke er noen engel. Men jeg kan si at du burde øve mer på geometri. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Legg opp og du er en engel Synd jeg ikke er noen engel. Men jeg kan si at du burde øve mer på geometri. Tenkte det jeg og siden den heter "Geometriske Figurer" Endret 5. mars 2008 av Mafiabåss Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Denne linken løser alle dine matteproblemer. Knowledge is power! Endret 5. mars 2008 av Crossed Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Send mail hit [email protected] Skriv at du skal ha matteprøve i geometri for 10. klasse, og lurte på om du kunne få noen tidligere gitte prøver fra dem til å øve på. Da sender de sikkert prøven og fasit til deg. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tiendeklassematte er såpass fundamentalt at det kan lønne seg å faktisk følge med litt i timene, ikke bare for å høyne snittet sitt, men fordi det er nyttig kunnskap. 3MX, derimot, trenger du ikke hvis du skal på Rema og handle melk og brød. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 skulk den er mitt råd and we'r going HIIIIIGWAY to hydrotexcacopåhjørnet bare lese å pugge på formlene. det er det matte er, i alle fall i 10. GL Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Enig her, matte er faktisk et veldig nyttig fag. Og 10.klasse legger et godt grunnlag for videregående. Men som sagt tidligre, 2 MX og 3 MX ser jeg egentlig ikke noen grunn til å ha. Jeg har selv 2 MX (realfagsmatte 2.klasse), og jeg tror personlig jeg aldri kommer til å få bruk for dette... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nå synes jeg at jeg var veldig snill. Tok meg ikke noen tastetrykk før jeg fant prøven: http://eksempeloppgaver.udir.no/dokumenter...atikk_BM_07.pdf Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nå synes jeg at jeg var veldig snill. Tok meg ikke noen tastetrykk før jeg fant prøven:http://eksempeloppgaver.udir.no/dokumenter...atikk_BM_07.pdf No skal eg sei at du var snill, du hadde vært snillere vist du hadde komme med den før tentamenen som han skulle ha på fredag Endret 9. mars 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 No skal eg sei at du var snill, du hadde vært snillere vist du hadde komme med den før tentamenen som han skulle ha på fredag Slutt å syt. Lenke til kommentar
Obsternasig Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det noen som har klart å få tak i den? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Epletyv, du har ikke lyst til og legge ut passord? Skal ha samme tentamen på onsdag^^ Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå synes jeg at jeg var veldig snill. Tok meg ikke noen tastetrykk før jeg fant prøven:http://eksempeloppgaver.udir.no/dokumenter...atikk_BM_07.pdf Har du passord til linken da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå