Gå til innhold

nvidia gforce8600M GS driver?

Anbefalte innlegg

noen som kan gi meg en link eller forklare meg på en enkel måte hvor jeg kan finne en brukbar driver til mitt nvidia Gfoce 8600M GS 256mb... vista 32-bit?? leita litt rundt etter det å vert innom diverse forum men skjønner egentlig ikke så mye av det :blush: lasta ned minst 3 drivere i dag som IkKE fungerte... (hadde vert mye enklere hvis bare nvidia hadde hatt drivere til 8600M GS kortet men de har jo bare til 8600 GS)

takk på forhånd :)

Endret av X8600FORCE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som kan gi meg en link eller forklare meg på en enkel måte hvor jeg kan finne en brukbar driver til mitt nvidia Gfoce 8600M GS 256mb... vista 32-bit?? leita litt rundt etter det å vert innom diverse forum men skjønner egentlig ikke så mye av det :blush: lasta ned minst 3 drivere i dag som IkKE fungerte... (hadde vert mye enklere hvis bare nvidia hadde hatt drivere til 8600M GS kortet men de har jo bare til 8600 GS)

googla litt på det der, der er sånn at du må laste ned driver på hjemmesiden til pc merket du har. Prøvd det?

Lenke til kommentar

googla litt på det der, der er sånn at du må laste ned driver på hjemmesiden til pc merket du har. Prøvd det?

ja men fant jeg noe? nei :ermm: jeg rota litt rundt på acer sia tiligere i dag men hadde ikke så god tid så jeg fannt det ikke men nå tror jeg jeg har funnet det :) takk :thumbup:

Lenke til kommentar

woho :new_woot: jeg fant driveren :D men jeg fant å ut att dette forum innlegget kommer opp som ett av de første hvis du googler etter driver til dette skjermkortet så jeg tenkte jeg sku fortelle folk hvordan jeg fikk det til så slepper dere å bruke mye tid på dette :p

last ned driver og modded inf file her og legg inn INF fila i driver mappa og kjør settupp fila! enkelt å greit egentlig :thumbup:

Endret av X8600FORCE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...