X8600FORCE Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) noen som kan gi meg en link eller forklare meg på en enkel måte hvor jeg kan finne en brukbar driver til mitt nvidia Gfoce 8600M GS 256mb... vista 32-bit?? leita litt rundt etter det å vert innom diverse forum men skjønner egentlig ikke så mye av det lasta ned minst 3 drivere i dag som IkKE fungerte... (hadde vert mye enklere hvis bare nvidia hadde hatt drivere til 8600M GS kortet men de har jo bare til 8600 GS) takk på forhånd Endret 5. mars 2008 av X8600FORCE Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 noen som kan gi meg en link eller forklare meg på en enkel måte hvor jeg kan finne en brukbar driver til mitt nvidia Gfoce 8600M GS 256mb... vista 32-bit?? leita litt rundt etter det å vert innom diverse forum men skjønner egentlig ikke så mye av det lasta ned minst 3 drivere i dag som IkKE fungerte... (hadde vert mye enklere hvis bare nvidia hadde hatt drivere til 8600M GS kortet men de har jo bare til 8600 GS) takk på forhånd googla litt på det der, der er sånn at du må laste ned driver på hjemmesiden til pc merket du har. Prøvd det? Lenke til kommentar
X8600FORCE Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 noen som kan gi meg en link eller forklare meg på en enkel måte hvor jeg kan finne en brukbar driver til mitt nvidia Gfoce 8600M GS 256mb... vista 32-bit?? leita litt rundt etter det å vert innom diverse forum men skjønner egentlig ikke så mye av det lasta ned minst 3 drivere i dag som IkKE fungerte... (hadde vert mye enklere hvis bare nvidia hadde hatt drivere til 8600M GS kortet men de har jo bare til 8600 GS) takk på forhånd googla litt på det der, der er sånn at du må laste ned driver på hjemmesiden til pc merket du har. Prøvd det? ja men fant jeg noe? nei jeg rota litt rundt på acer sia tiligere i dag men hadde ikke så god tid så jeg fannt det ikke men nå tror jeg jeg har funnet det takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Np, håper du får det til nåda Lenke til kommentar
X8600FORCE Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 hadde noen problemer med nedlastningen fra acer sin hjemme side... fikk feilmelding fra winrar om att nedlastningen hadde en uventet avslutning... skjønner ikke helt dette hjelp?! Lenke til kommentar
X8600FORCE Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 noen?! hjeeelp! Lenke til kommentar
X8600FORCE Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) woho jeg fant driveren men jeg fant å ut att dette forum innlegget kommer opp som ett av de første hvis du googler etter driver til dette skjermkortet så jeg tenkte jeg sku fortelle folk hvordan jeg fikk det til så slepper dere å bruke mye tid på dette last ned driver og modded inf file her og legg inn INF fila i driver mappa og kjør settupp fila! enkelt å greit egentlig Endret 6. mars 2008 av X8600FORCE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå