Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med portforwarding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du problemer med portforwarding er Denne Siden en genial ressurs som både gir "step-by-step" guider, og har masse bakgrunnsinfo om emnet hvis du skulle være interessert:D

JEg har vert på denne siden og følgt guiden.

Så når jeg tar en Custom Port test så står det at port 7777 Timed-Out

Lenke til kommentar

Det har absolutt ingenting å si om du sitter med kabel, eller på trådløst nett hvis du skal åpne en port.

Jeg vet ikke hva Kerry mener med at du må åpne en port med kabel, men det er sikkert ikke riktig det heller :p

Lenke til kommentar
Det har absolutt ingenting å si om du sitter med kabel, eller på trådløst nett hvis du skal åpne en port.

Jeg vet ikke hva Kerry mener med at du må åpne en port med kabel, men det er sikkert ikke riktig det heller :p

det jeg mener med og åpne porter med tråløst var at jeg fucka opp routeren når jeg åpna opp porter med tråløst. jeg ville satset på og åpne opp porter med kabel.

Endret av keery123321
Lenke til kommentar

Når du har en trådløs router har du jo alltid ett annen router som er koblet opp til kabel som keery sier.

Gå inn på siden som MK linket til, og finn begge routerne du har. Vet du ikke versjon, kan du gå inn på routerens ip adresse og finne versjon der.

Når det gjelder routeren som er koblet med kabel, kan du bare google whats my ip adress og kopiere svaret du får og limer det inn i adressefeltet.

Så kan du starte med portforwardingen.

Det jeg anbefaler først, er at du setter en fast ip adresse, dette finner du også i portforward delen.

Så sett først en fast ip, og gjør endringene etter stegene på portforward.com i begge routerene. Virker ikke dette, har du gjort det feil og burde prøve igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...