Gå til innhold

Hjelp til kjøp av iPod

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en iPod siden den gamle Mp3-spilleren min begynner å bli i det gamleste laget, og fungerer ikke alltid som den skal lenger.

Musikk er jeg helt avhengig av og hører på nesten 24 timer i døgnet. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke den til noe mye annet enn å høre på musikk, så det er ikke så nøye med alle slags funsjoner.

Trenger ikke mer plass enn 1000-2000 sanger. Prisen skal være mellom 1000 - 2000 kr.

Har null peiling selv, så håper dere kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en iPod siden den gamle Mp3-spilleren min begynner å bli i det gamleste laget, og fungerer ikke alltid som den skal lenger.

Musikk er jeg helt avhengig av og hører på nesten 24 timer i døgnet. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke den til noe mye annet enn å høre på musikk, så det er ikke så nøye med alle slags funsjoner.

Trenger ikke mer plass enn 1000-2000 sanger. Prisen skal være mellom 1000 - 2000 kr.

Har null peiling selv, så håper dere kan hjelpe meg!

Kan anbefale nye iPod Nano(3.gen). 8GB(2000 sanger) versjonen får du kjøpt for 1549kr hos www.apple.no ;)

Les testen her.

ipod_nano_konkl.jpg

Lenke til kommentar
Kan anbefale nye iPod Nano(3.gen). 8GB(2000 sanger) versjonen får du kjøpt for 1549kr hos www.apple.no ;)

Les testen her.

ipod_nano_konkl.jpg

Denne virket jo grei, må tenke litt til, men tror jeg går for den! Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Noen grunn til at du ser spesielt på ipod, eller betegner du ipod som felelsbenevning på mp3 spiller slik mange gjør?

Lenke til kommentar
Dette var jo supert. Gratis levering og gratis gravering :D

...høyere pris, og ett års reklamasjonstid istedet for de lovpålagte to.

Apple gir med begge hendene, dere!

Prisen er vel den samme i butikken også etter det jeg har sett, og reklame bryr meg ikke.

Captain Ødegård: Jeg ser ikke på iPod som en felesbenevning på mp3 spillere, så det er altså en iPod jeg vil ha...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Prisen er vel den samme i butikken også etter det jeg har sett, og reklame bryr meg ikke.

Captain Ødegård: Jeg ser ikke på iPod som en felesbenevning på mp3 spillere, så det er altså en iPod jeg vil ha...

Reklamasjonstid, ikke reklame. Men om du handler i apple store norge så kan de ikke lure seg unna forbrukerkjøpsloven.

Sidne du ikke trenger vidoe, nano eller classic, men når du ikke trenger mer plass ville jeg tatt en nano siden den er mindre og du slipper styet med en harddiskspiller

Lenke til kommentar

Reklamasjonstid, ikke reklame. Men om du handler i apple store norge så kan de ikke lure seg unna forbrukerkjøpsloven.

Apple store norge, ja.

apple.no er etter det jeg vet ikke allokert her i landet, og har ei heller norsk supportnummer. Hadde den praten med en aldeles hyggelig svensk kundebehandler, som kunne fortelle at om ipoden var over ett år gammel, kunne de ikke erstatte et ødelagt produkt med et nytt med mindre man kjøpte en forlenget garantigreie.

"Supporttjenester og begrenset garanti

iPod leveres med gratis telefonsupport for én supportsak innen 90 dager etter kjøpsdatoen og ett års begrenset garanti. Kjøp en Protection Plan for iPod for å utvide service- og supportdekningen til to år. Kun AppleCare Protection Plan gir deg direkte telefonsupport fra Apples tekniske eksperter og sikrer at alle reparasjoner utføres av Apple-sertifiserte teknikere med originale Apple-deler. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til Apples supportwebsted eller ringe 815 00 158"

Enklere kan det vel ikke sies, skal du ha apple fra en nettbutikk, ikke benytt apple.no

Lenke til kommentar
Okey, takk for det! Men hvilken nettbutikk kan dere annbefale?
Apples egen nettbutikk, eneste plassen hvor du får (gratis) inngravering. Fri frakt er det vel også.

Mulig det bare er jeg som har alt for høy feber, men var det ikke det MVR akkurat ble frarådet???

Gopris på Nano (3.gen) :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34037...tm_campaign=wof

Edit: Skriveleif og link

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar
Okey, takk for det! Men hvilken nettbutikk kan dere annbefale?
Apples egen nettbutikk, eneste plassen hvor du får (gratis) inngravering. Fri frakt er det vel også.

Tar et års ekstra reklamasjonstid foran gratis inngravering sju dager i uka.

Netshop.no har gode priser på apple.

Komplett.no har ok priser, men er veldig gode på service om noe skulle ryke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...