oizann Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg skal prøve og forklare etter beste evne her. Det var et spill jeg husker jeg spilte for ca 13-15år siden..Du hadde bakken på bunn av skjermen,å styrte et fly over,hvor du da skulle bombe å skyte ned ting.Jeg klarer rett å slett ikke å huske noe bedre,mener flyet var blått. Fikk innmari lyst til å finne igjen dette spillet Lenke til kommentar
Joey2Scars Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Triplane Turmoil? EDIT: Dette spelet er forresten hysterisk artig å spele saman med ein 3-4stk på samme pc. Endret 5. mars 2008 av Joey2Scars Lenke til kommentar
oizann Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Det kan være det,men mener det så litt annerledes ut.Skal sjekke det ut Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Sannsynligvis Wings of Fury. Endret 5. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sannsynligvis Wings of Fury. You beat me to it. Wings... Ahh, minnene... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du snakker ikke om 1942? Husker det var ganske populært den gangen. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Triplane Turmoil? Triplane turmoil er tidenes multiplayer flyspill... eneste kjipe var når flere spillere trykket inn knappene samtidig, da var det alltid noen som styrta =) EDIT: Dette spelet er forresten hysterisk artig å spele saman med ein 3-4stk på samme pc. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 ja husker triplane det må jeg jo skaffe meg Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det noe sjangse for at disse spillene funker på vista/xp?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det ble laget en fan-remake av Wings of fury her for en stund tilbake som jeg spillte i XP i alle fall, husker ikke hvor den finnes nå da..google litt, så finner du den nok Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det ble laget en fan-remake av Wings of fury her for en stund tilbake som jeg spillte i XP i alle fall, husker ikke hvor den finnes nå da..google litt, så finner du den nok Her kanskje? http://www.abandonia.com/no/games/17008/Wi...ury+Remake.html WoF var grunnen til at jeg oppgraderte fra C64 til Amiga 500. Grafikken var jo helt rå..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå