steinrr Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har en disk som er master for alt jeg gjør. Bilder, musikk, video og andre filer. Dette har jeg kopi av rundt på andre disker. Er det noen som har erfaring med noen programmer for å automatisk holde kopien oppdatert - dvs hvis jeg endrer en fil på master, eller legger til på en fil, så blir denne oppdatert på kopien. Det er egentlig en simpel for for backup. Har googlet litt rundt, og det finnes 5 trillioner programmer for dette, men jeg lurte på om noen hadde noen erfaringer med noe program. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja det er noe jeg kunne tenkt meg også, så¨jeg håper det er noen der ute som har testet ut slike programmer og som kan gi oss noen tips.. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har noen erfaringer her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå har jeg ingen erfaring men de jeg kan komme på som kan enkelt brukes til dette må være Cobian Backup Microsoft SyncToy Freebird!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå