JokerHaulan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei lurte egentlig på som står i tittelen om det er noen som har bestilt fra den bedriften? jeg har gjort det men ventet en uke på mobilen og har ikke fått no ordrebekreftelse men har flaks ikke betalt forskudd da. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har du prøvd å kontakte de da? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Aldri handle derfra , bare dritt. skikkelig ræva kundeservice. jeg sprute om kolli nr , og han sa at de skulle sende det men kom aldri,så sier han at jeg maser og nå sier han at ordren er kansellert , og det typer på at det aldri har blitt sendt. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Oisann.. Hørtes en smule useriøst ut.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 ja blir jævli irriterende , men bra at han "kansellerte" ordren så kan jeg finne den K850i ett annet seriøst sted. Så jeg sier bare ikke hanlde derfra deres eget beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå