Egil.B Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 takler ikke å sitte på dass med telefonen, er redd den skal dette ned i ramma Når du sitter på dass ,dekker ræva di ramma og telfen kan ikke dette der, når du står og pisser kan den derimot dette ned :wink: Jo, men du risikerer i tilegg å få smerter på penis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ingen liker vel ei blaut bakende. Hehehe synes ikke det er noe annet på porr Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Homofile liker vel kanskje blaut bakende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Homofile liker vel kanskje blaut bakende Jeg begynner å lure på deg blanc. Du vet utrolig mye om rompesex og uttrykker deg veldig mye om det her også Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kanskje jeg har kunnskap ?, men jeg har ihvertfall ingen erfaring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Yeah right. Tror du har mer erfaring enn noen andre på det feltet her 8) Lenke til kommentar
afendrak Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg leser vanligvis. Går aldri på dass uten lesestoff. Det går mye i illustrert vitenskap og vi menn Når jeg er ferdig, tørker jeg meg med lambi toalettpapir. De resirkulerte greiene er ikke noe særlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Yeah right. Tror du har mer erfaring enn noen andre på det feltet her 8) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 det faller kanskje snart i box at jeg får en lifebook til 4k uten garanti, og da skal det bli skikkelig dritt-surfing Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 driter og funderer over meningen med livet.. 42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå