Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Driter og ikke noe annet, er da et drithus og lukter ikke spesielt bra der. Inn og ut så for som muligt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Bruker ca 5 sekunder på å fyre av missilet, og rekker ikke allverdens på den tiden. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 @ denne tråden.. Men det må vel bli og lese. Ligger alltid så mye drittmagasiner og annet rask ved disen av dassen, at det er umulig og kjede seg.. Ikke noe så kult som og drite nei.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har en egen samling av doalt pocketer som jeg elser...bytter dem ut av og til. Ellers så leser jeg avisa hvis den ligger der... Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 jeg bare sitter der og venter på å bli ferdig jeg da Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Mens jeg sitter på dass så tenker jeg på 1337-PCen jeg skulle hatt. XP 3000+ osv PS: litt off topic i off topicen: er uttrykket "å føde en neger" rassistisk`? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 står jeg oppreist og gjør fra meg på den måten. er det ikke mye man kan gjøre =) sitter jeg nede er det bare å få med meg enten avis/bok/blad/tegneserie.. what ever... og bli der til jeg blir ferdig... med å lese. =) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 er uttrykket "å føde en neger" rassistisk`? ja.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 utrykket "å sleppe en jøde" a? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Spiller kabal på mobilen Hmm, det vil jo at jeg legger kabel og kabal samtidig... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Driter, leser, skriver (huskelister for det meste, alt det jeg hadde glemt kommer liksom tilbake når man driter), skifter dassrull, tørker meg, vasker hendene. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hva gjør du mens du sitter på do? tenker at så langt borte fra PCen min har jeg aldri vært før hehe... vær så snill å sjekk en dame på byn neste gang med de linjene der!!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hva gjør du mens du sitter på do? tenker at så langt borte fra PCen min har jeg aldri vært før Amatør! Du tar seffern med deg den bærbare! Må bare gjøre den vanntett mot evt. sprut nedenfra i tilfelle stor download av tung software... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg filosoferer over ting som jeg skal gjøre etterpå.. eventuelt så synger jeg, eller stirrer i gulvet.. alltid like spennende å sitte på do ja Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det bare meg eller var det litt kjipt å bli opplyst om hva jenter gjør på når de driter? Har liksom ikke tenkt over at de sitter der å presser ut kablene de også.. Jaja....Prøve å fortrenge slike tanker.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det bare meg eller var det litt kjipt å bli opplyst om hva jenter gjør på når de driter? Har liksom ikke tenkt over at de sitter der å presser ut kablene de også.. Jaja....Prøve å fortrenge slike tanker.... du tror kanskje at jenter driter sukkerspinn og kosebamser? pls a! erke no værre for deg å få vite om jenter enn det er for meg å lese noenogtjue poster om hva gutter gjør! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 du tror kanskje at jenter driter sukkerspinn og kosebamser? Det hadde vært partytrikset sitt det Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg filosoferer over ting som jeg skal gjøre etterpå.. eventuelt så synger jeg, eller stirrer i gulvet.. alltid like spennende å sitte på do ja *kremt* Du har kanskje ikke fått det med deg men jenter driter ikke! Lenke til kommentar
eab Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg var på do nå nettopp, 10 minutter siden ca. Da snakka jeg faktisk i telefonen! Sa ikke til den i andre enden at jeg satt å tømte ryggen da Hva gjør man egentlig når telefonen ringer mens man sitter å trøkker? lar den ringe? legger på? svarer og later som ingenting? Eller "beklager, kan ikke snakke nå. Jeg ringer deg tilbake snart"? Vanligvis så sitter jeg bare der.. kanskje leser jeg i det som ligger der (jeg leser til jeg er ferdig med mitt fornødende, ikke til jeg har lest ferdig bladet/avisa) og/eller hører på md'n hvis den er i lomma.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå