snik1 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jeg spilte altså gh3 på ps2, og fant fort ut av at de kjappe tonene var umulig å treffe, siden jeg lett treffer de på arcaden min! er det samme problem med ps3? er litt kjipt å kjøpe gh 4 eventuelt til min ps3 om det lægger som f***! jeg er god liksom! men dragonforce er den eneste sangen jeg sliter med! jeg ikke takler introen! noen tips der btw ?? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvis jeg husker riktig, så har PS2 infrarød mens PS3 har bluetooth, så reaksjonen er nok ganske mye raskere på PS3. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du kan også kalibrere spillet mot TV'en din (har bare spilt det på PS3) Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 argh, hatet PS3-versjonen av GH3! Samme med gitaren, var svinaktig god med PS2-versjonen ( spill/gitar ) . Virker som at gitaren er treg på reaksjonen etc... HAT! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 argh, hatet PS3-versjonen av GH3! Samme med gitaren, var svinaktig god med PS2-versjonen ( spill/gitar ) . Virker som at gitaren er treg på reaksjonen etc... HAT! Du må jo kalibrere slik at det skal bli så nøyaktig som mulig. Varierer jo fra tv til tv. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) jeg spilte altså gh3 på ps2, og fant fort ut av at de kjappe tonene var umulig å treffe, siden jeg lett treffer de på arcaden min! er det samme problem med ps3? er litt kjipt å kjøpe gh 4 eventuelt til min ps3 om det lægger som f***! jeg er god liksom! men dragonforce er den eneste sangen jeg sliter med! jeg ikke takler introen! noen tips der btw ?? Har du lasta ned patchen(e)? En kompis haddde samme problem helt til han patchet det Edit: Oja det var på ps2 du hadde problemer ikke ps3 Endret 8. mars 2008 av tineyoghurt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis jeg stiller lagg etter kalibreringsskjemren på PS2, så får jeg typisk 50-60 ms lagg. Men jeg spiller mye mere riktig hvis jeg overser denne kalibreringen og sette lagg til faktisk 0 ms, enda det ikke stemmer med kalibreringsøkten. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 argh, hatet PS3-versjonen av GH3! Samme med gitaren, var svinaktig god med PS2-versjonen ( spill/gitar ) . Virker som at gitaren er treg på reaksjonen etc... HAT! Du må jo kalibrere slik at det skal bli så nøyaktig som mulig. Varierer jo fra tv til tv. Nei, er noe uvant med Gitaren. Knappene er sitter for "fast", lite brukt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå