smaone Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hei alle, Jeg vil gjerne kjøpe den CECT (mTech) A380i. Hva dere tenker om den? takk! Endret 5. mars 2008 av smaone Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Reklame er ikke tillatt her. Lenke til kommentar
smaone Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Reklame er ikke tillatt her. Hei, tror du misforsto. Jeg vil kjøpe den, IKKE selge den Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du eier den nettsiden. Du nekter ikke for det vel? Lenke til kommentar
smaone Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Du eier den nettsiden. Du nekter ikke for det vel? hehe, hvorfor tror du at jeg eier nettsiden? Jeg trenger info om den. hvis du har ingen info, svar ikke Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Info har jeg. Ditt brukernavn her er smaone. Eier av mobiltelefonnummeret som det opplyses om på nettsiden heter Smain ... Eier av nettsiden er et firma. Et oppslag i Brønnøysundregisterene sier at eier av det firmaet har en epostadresse som er [email protected]. Den samme eposten, [email protected]. står som eier av domenet. På et bilforum er det en bruker med brukernavn smaone. Den brukeren har kun 5 innlegg som alle referer, reklamerer for en annen nettbutikk. Den nettsiden har nøyaktig samme adresse, telefonnummer, domeneeier og eier som nettbutikken du reklamerer for her. At du ikke ble kastet ut derfra skal du være glad for med all den reklamen. I en diskusjon i en nettavis er en bruker med brukernavn smaone. Denne opplyser h*n er fransk, det stemmer bra med eposten som opplyst tidligere er en .fr adresse. Da har jeg vært grei og utelatt det meste av navn og personlige opplysninger. Nok nå? Endret 5. mars 2008 av Panter Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) *sukk* "smaone": Tips til neste gang -- om du trenger tips om en spesiell telefonmodell så trenger du ikke nevne domenenavnet. Det var første blemme. Andre blemme var å prøve å pushe info om det drittproduktet. Tredje blemme var å bruke akkurat samme patetiske brukernavn over alt på nettet. Forsvinn. Begone. Piss off. Endret 5. mars 2008 av transistorbass Lenke til kommentar
smaone Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Info har jeg. Ditt brukernavn her er smaone. Eier av mobiltelefonnummeret som det opplyses om på nettsiden heter Smain ... Eier av nettsiden er et firma. Et oppslag i Brønnøysundregisterene sier at eier av det firmaet har en epostadresse som er smaone@..... Den samme eposten, smaone@... står som eier av domenet. På et bilforum er det en bruker med brukernavn smaone. Den brukeren har kun 5 innlegg som alle referer til en nettside. Den nettsiden har nøyaktig samme adresse, telefonnummer, domeneeier og eier som nettbutikken du reklamerer for her. Da har jeg vært grei og utelatt det meste av navn og personlige opplysninger. Nok nå? mmmh, ok, det finnes mange smaone på nettet, men ok. Lenke til kommentar
smaone Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Info har jeg. Ditt brukernavn her er smaone. Eier av mobiltelefonnummeret som det opplyses om på nettsiden heter Smain ... Eier av nettsiden er et firma. Et oppslag i Brønnøysundregisterene sier at eier av det firmaet har en epostadresse som er smaone@..... Den samme eposten, smaone@... står som eier av domenet. På et bilforum er det en bruker med brukernavn smaone. Den brukeren har kun 5 innlegg som alle referer til en nettside. Den nettsiden har nøyaktig samme adresse, telefonnummer, domeneeier og eier som nettbutikken du reklamerer for her. Da har jeg vært grei og utelatt det meste av navn og personlige opplysninger. Nok nå? mmmh, ok, det finnes mange smaone på nettet, men ok. har fjernet navnet nå. Noen som kan snakke om CECT A380i nå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Regner nesten med at du har mobilen allerede siden du prøver å selge den. Så hva vil du? Den er en dårlig iphone kopi.Dårlig kamera. Kun 100 sms. Regner med at du ikke finner norsk språk til den, ei heller norsk ordbok som er et must for meg. Nei, anbefaler ikke denne mobilen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Reklamering er ikke tillatt på forumet, og tråden har blitt redigert slik at den mister meningen, og er også blitt feilpostet, samt at den bryter med tre-ords-regelen. Tråd stenges og flyttes til feilposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg