PiaJenta Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet hvor man kan kjøpe bikinier i str DD på nettet? Har sett litt rundt, men finner ingen i str DD, er jo bare badedrakter når du kommer opp i den str.. Eneste jeg fant var på ellos.no, men de fleste der er for A-C da.. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Takk, det var fantastisk da Vanskelig å skjønne størrelsene da men.. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 For meg så virker det som om de fleste bikinitoppene der passer til A, B og C-cup, ikke akkurat DD. De har jo noen som her DD, f.eks. denne og disse. Ellers har du jo Figleaves.co.uk eller Laredoute.no, men på den siste er størrelsene enda snålere. :/ Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Men jeg skjønne ikke helt størrelsene på figleaves? Det står jo bare typ 38, 40 osv i size chart. Og hvis du kjøper str 38/40 på f.eks H&M eller ellos eller hvor det er, så er jo det A/B,mens str 44 er str DD osv.. skjønner ikke helt det men fikk ihvertfall forklart d fra ei som jobber der.. så jeg skulle ikke bestille bikinier der i den str, jeg måtte bare bestille sånne som hadde cup-str, som er minimalt få.. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Figleaves bruker omkrets i inch i stedet for centimeter. Så hvis du bruker 70DD, er det 32, hvis du bruker 75 er det 34 osv. Se på denne lista over flere størrelser: http://www.phassionate.com/bra_size.htm Legg også merke til at størrelsene A-D (enkel) er like i USA, UK og Europa, men at UK og USA bruker DD og Europa E. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Du kan også søke på Kvinneguiden.no. Dette er et stadig tilbakevendende tema på underforumet Velvære, klær, kosmetikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå