Gå til innhold

Warhawk på psn

mhm.

Anbefalte innlegg

Har et lite problem.

Når jeg skulle bytte HDD i ps3'en min så gadd jeg ikke ta backup av spillene fra psn fordi man bare kan laste de ned igjen fra psn, men nå ser det ut som om warhawk er fjernet.

Når jeg laster det ned fra psn får jeg error når jeg skal installere det :S

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm..

Står det bare " error "?

Ikke noe tall eller mer tekst?

Joda, husker ikke helt hvilket nummer det står, men det er vel lite vesentlig så lenge grunnen er at warhawk tilsynelatende er fjernet fra psn.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en fysisk utgave av spillet, og jeg fikk problemer med å starte spillet de første gangene fordi spillet prøvde å laste ned og installere en oppdatering fra nettet FØR det hadde fått installert sine egne filer på harddisken i utgangspunktet. Fikk en eller annen feilmelding om at installeringen hadde feilet når dette skjedde.

Vet ikke om dette er relevant for trådstarter, men løsningen på mitt problem var i allefall å sørge for at spillet fikk installert seg ferdig før det fikk muligheten til å laste ned siste oppdatering fra nettet. Husker ikke nøyaktig hvordan dette ble gjennomført, men det bør jo holde å koble fra PS3ens nettilgang før man installerer og starter spillet for første gang.

Lenke til kommentar

Jeg går ut fra at nedlastingsutgaven av dette spillet fungerer på samme måte som spilldemoer, altså ved at man laster ned en installasjonsfil først og installerer den manuelt etterpå? I såfall er det vel bare å koble ut internettlinjen før man installerer spillet?

Lenke til kommentar
Har et lite problem.

Når jeg skulle bytte HDD i ps3'en min så gadd jeg ikke ta backup av spillene fra psn fordi man bare kan laste de ned igjen fra psn, men nå ser det ut som om warhawk er fjernet.

Når jeg laster det ned fra psn får jeg error når jeg skal installere det :S

Hva gjør jeg?

Tror dette kommer av at Warhawk har DRM som er litt strengere enn alle de andre spilla på PSN, den har ikke de 5 backupene etter det jeg har forstått.

Du må kjøre tilbake den gamle hdd'en og ta backup av Warhawk, for så å legge det til på den andre HDD'en igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...