mhm. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har et lite problem. Når jeg skulle bytte HDD i ps3'en min så gadd jeg ikke ta backup av spillene fra psn fordi man bare kan laste de ned igjen fra psn, men nå ser det ut som om warhawk er fjernet. Når jeg laster det ned fra psn får jeg error når jeg skal installere det :S Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du går på Download List og laster ned via den? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Du går på Download List og laster ned via den? Det var det jeg gjorde? Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm.. Står det bare " error "? Ikke noe tall eller mer tekst? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm..Står det bare " error "? Ikke noe tall eller mer tekst? Joda, husker ikke helt hvilket nummer det står, men det er vel lite vesentlig så lenge grunnen er at warhawk tilsynelatende er fjernet fra psn. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne jo sakt nummeret så jeg kunne forsøke og finne ut hva som er feil Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne jo sakt nummeret så jeg kunne forsøke og finne ut hva som er feil Regner med at feilen er at Warhawk er fjernet fra psn, er mer løsningen jeg mangler Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er ikke fjernet fra PSN, skjønner ikke helt hva du mener. Det ligger fortsatt i download list hos deg? Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm.. Jaja.. Du kunne jo prøve og google error+ det tallet du får opp Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne jo sakt nummeret så jeg kunne forsøke og finne ut hva som er feil Regner med at feilen er at Warhawk er fjernet fra psn, er mer løsningen jeg mangler Ting man laster ned fra storen blir fjernet etter man har lastet det ned. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men de blir jo ikke fjernet fra download list..? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, de blir bare fjernet i storen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jepp.. Så kjønner ikke helt den error greia han får:S. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, ikkje eg heller dessverre. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Selv har jeg en fysisk utgave av spillet, og jeg fikk problemer med å starte spillet de første gangene fordi spillet prøvde å laste ned og installere en oppdatering fra nettet FØR det hadde fått installert sine egne filer på harddisken i utgangspunktet. Fikk en eller annen feilmelding om at installeringen hadde feilet når dette skjedde. Vet ikke om dette er relevant for trådstarter, men løsningen på mitt problem var i allefall å sørge for at spillet fikk installert seg ferdig før det fikk muligheten til å laste ned siste oppdatering fra nettet. Husker ikke nøyaktig hvordan dette ble gjennomført, men det bør jo holde å koble fra PS3ens nettilgang før man installerer og starter spillet for første gang. Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og hvordan skal han komme inn på PS Store uten internett? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg går ut fra at nedlastingsutgaven av dette spillet fungerer på samme måte som spilldemoer, altså ved at man laster ned en installasjonsfil først og installerer den manuelt etterpå? I såfall er det vel bare å koble ut internettlinjen før man installerer spillet? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men i dette tilfelle virker det som at han ikke kommer til instaleringen engang.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har et lite problem.Når jeg skulle bytte HDD i ps3'en min så gadd jeg ikke ta backup av spillene fra psn fordi man bare kan laste de ned igjen fra psn, men nå ser det ut som om warhawk er fjernet. Når jeg laster det ned fra psn får jeg error når jeg skal installere det :S Hva gjør jeg? Tror dette kommer av at Warhawk har DRM som er litt strengere enn alle de andre spilla på PSN, den har ikke de 5 backupene etter det jeg har forstått. Du må kjøre tilbake den gamle hdd'en og ta backup av Warhawk, for så å legge det til på den andre HDD'en igjen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du kan laste ned warhawk så mange ganger du vil fra den samme ps3'en. Det eneste det er en grense for er hvor mange FORSKJELLIGE ps3'er du laster det ned til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå