Gå til innhold

2.3V? vil disse klare det?

eLiMiN8

Anbefalte innlegg

Hei..

Har 2 geil minne brikker som er PC-6400 med timings 4-4-4-12 disse står det på brikkene 2.1 V mens HW har skrevet i beskrivelse i prisguid 2.3.. minne brikkene jeg nå her i pcen kjører jeg på 2.3 V som er standar for di.. men så har jeg klokket di til 960 Mhz. disse brikkene er forøverig PC-8000 men HK støtter kun opp til PC-6400 så driver å utforsker litt.. men spøsmålet er om disse brikkene vil tåle denne frekvensen ikke minst.. men oxo om den vil tåle spenningen?? hva tror dere om det?

hva slags temp er greit for DDR2 brikker??

Endret av eLiMiN8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil uansett operere på samme hastighet. Hastighet og spenning setter du selv i bios. Om det er gode PC6400 brikker så er det ikke utenkelig at du klarer PC1000 hastighet på dem også.

hva mener du med samme hastighet?? som er stilt i bios??

er geil low ass brikker:P så kan ikke forvente så mye av dem tror jeg.. tenkte bare på og ha 1 GB til:P

Lenke til kommentar

Skrev litt feil mente ikke PC1000, men PC8000.....

Mener:

-Alle fire brikkene vil uansett kjøre på samme hastighet.

-Hastighet, timings og spenning kan du sette i bios. Max er selvfølgelig hva den svakeste brikken takler.

Nå vet jeg ikke hvilket hovedkort, minne eller prosessor du har, men ytelsesforskjellen mellom PC6400 og PC8000 brikker er marginal. Mao bare å kjøre på PC6400 hastighet. Ville også testet minnet med memtest.

Mer minne er ofte "bedre" enn raskere minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...