Natten Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har kjempeproblemer med å installere OS på nytt. Bruker en brent cd med XP, men maskinen vil ikke kjøre den. Har forsøkt med en annen cd, men maskinen vil fortsatt ikke kjøre den. Får ny feilmeldig så og si hver gang jeg forsøker (har forsøkt sikkert 30 ganger). Av de ca 30 gangene har den klart å kjøre cden to eller tre ganger, men det ender opp med feilmeldinger og rot så da er det bare å gi opp på nytt. DVD-spilleren kan det ikke være noe galt med da den fungerte helt fint rett før jeg satte igang dette prosjektet. Vurderer nå og sende pcen til noen som kan dette, men har jo bygd den selv for noen år siden så til noen leverandør kan jeg ikke sende den. Er det noen som har noen anbefalinger angående folk som kan ta seg av dette? Jeg orker ikke å surre mer med dette da jeg ikke skjønner noenting av hva som skjer. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmmm, hvilken feilmelding får du? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du kunne jo prøvd å teste hdd og minne etc for å se om det er noe feil her først da? Og en feilmelding hjelper veldig når du spør slike spm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå