iNeo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Si meg. Prøver du å montere den nye kjøleren på den gamle kjøleribba? For ingen ting her har ingen mening for meg :\ Skjønner rett og slett ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hepps. denne kjølern skal passe til denne sokkelen ja. MEN du må fjerne alt som har med vifte og kjøleribbe på sokkelen.. i denne zalman pakken følger det med monterings sett til denne sokkelen. det du altså må gjøre: fjern den store jern klumpen av en kjøler som sitter der idag. rens cpu(prosessor) overflaten så man klart kan se hva som står på den. bruk den lille tuben med kjøle pasta på cpu`n. OBS!!! det skal bare en BITTELITEN dertt på. stryk så forsiktig ut pastaen så den dekker hele cpu overflate. ( når vifta kommer oppå dette etterpå blir det et volsomt trykk der så det må ikke være formye. da tyyyter dette utover alt som er. så kan du følge denne gaiden på hvordan du får festet kjølern riktig og trygt. klikk på HOW TO INSTALL knappen. PS: du må ha Adobe flash på pcn for å se videoen. http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?idx=277 denne kjølern ville jeg også montert sånn at baksiden av viften står enten ut mot baksiden eller opp i psu.. grunnet at da får du ut og vekk den gamle varme luften. IKKE sett den til å blåse ned. dette ble veldig rotete skrevet men håper du kommer litt nærmere målet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå