Gå til innhold

Kjøp av Bigma fra utlandet- hvilken nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til innkjøp av Sigma 50-500mm for Nikon. Men jeg er litt småskeptisk til å debutere som nettkunde via utlandet på en såpass dyr sak. Noen som har tips til en trygg nettbutikk som fører dette objektivet. Jeg fant den ikke hos bhphoto.

Alle tips om slike kjøp tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du finner da Bigma hos BHphoto for Nikon: http://www.bhphotovideo.com/c/product/3806..._f_4_0_6_3.html

Kommer til å koste deg ca. 7000,- ferdig med frakt og moms til Norge ;)

/

7000 ferdig levert med alt av avgifter og det der inkludert? Med andre ord 3 laken å spare...

takk for svaret!

Og bhphoto er bombesikker å handle fra?

Endret av fuglemannen78
Lenke til kommentar
Du finner da Bigma hos BHphoto for Nikon: http://www.bhphotovideo.com/c/product/3806..._f_4_0_6_3.html

Kommer til å koste deg ca. 7000,- ferdig med frakt og moms til Norge ;)

/

7000 ferdig levert med alt av avgifter og det der inkludert? Med andre ord 3 laken å spare...

takk for svaret!

Og bhphoto er bombesikker å handle fra?

Har selv handlet 8-10 ganger fra BHphoto, alle ganger med UPS som speditør og jeg har aldri hatt problemer.

Mange har reagert på at man må scanne inn for- og bakside av kreditkortet man bruker (ved første handel og ved bruk av nytt kort), men BHphoto er seriøse, så jeg har aldri hatt problemer med dette.

/O

Endret av oddne
Lenke til kommentar
scanne inn? og faxe over?

warum?

For å hindre svindel... tenk deg hvor mange som prøver seg via nettet på en slik butikk, de shipper tross alt over hele verden.

Du trenger ikke bruke Fax, du kan laste opp via websidene deres, alt er detaljert når du bestiller fra dem

/O

Lenke til kommentar

Det som er litt paradoksalt er hvordan de behandlet mitt kort da jeg var fysisk i butikken. Kortet ble trukket, jeg puttet det i lommeboken og signerte med min vanlige krusedull. Intet spørsmål om legitimasjon eller noen annen sjekk om kortet var mitt. Ekspeditørern tok ikke en gang i kortet så vidt jeg husker. Nå var ikke beløpet kjempestort, kun ca 250 dollar, men allikevel. Dette skjedde jevnt over hele New York.

Lenke til kommentar
Alle tips om slike kjøp tas imot med takk!

Skal du først kjøpe fra USA så må vel BH være stedet. Men du skal ikke ha mye dill med justering av fokus el.l før de 3000 du sparer er oppspist.

Jeg har landet på å kjøpe Sigma hos fotovideo. Er det forresten noen som vet hva som er stoda ang sigmaimport vs konkurs ?

Goffen

Lenke til kommentar
FotoVideo har fremdeles agentur på Sigma, sammen med Elitefoto som har hatt det lenge...

Er det noen som har klart å finne en prisliste på Sigma fra Elitefoto ? Prøvde å maile litt forskjellige butikker, men den ene som svarte kunne ikke framskaffe noe slikt.

Goffen

Lenke til kommentar

Elite Foto kjører samme priser som Foto Video sån javnt over. Ved kjøp da i butikk så sparer man jo frakt. Det er også mulig å prute osv. Ikke lite lett på Nett Butik.

Elite Foto kjører samme priser som Foto Video sån javnt over. Ved kjøp da i butikk så sparer man jo frakt. Det er også mulig å prute osv. Ikke lite lett på Nett Butik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...