Vegard_Haug Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Marc Ecko Entertainment skal lage spill om seriemorderen Dexter. Les mer Lenke til kommentar
stranden Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Håper de greier å lage et bra spill. Serien er helt vanvittig bra, så det hadde vært en skam om de lager en skikkelig kjipt spill Ikke så veldig nyskapende uansett da. Må vel bli noe ala hitman Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje en del av spillet blir ett mini game der du skal kutte opp folk. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ÅÅÅ FY FAE* DEXTER!! this made my day ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dette var veldig lite nødvendig, og jeg har null tro på dette prosjektet. Melking. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vel, 99% av alle tilfeller så blir et spill som er basert av en film/serie rett og slett drit. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg simpelthen elsker bøkene og TV-serien og håper de klarer å lage et bra spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 vedder venstre foten min på att dette blir et makkverk.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er en bra serie, derfor blir det et bra spill. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 IKKE VÆR NEGATIVE DA FOLK! ET SPILL OM THE DARK DEFENDER FOR H***ETE! Jeg satser på at Dexter har det ene prosentet med seg jeg =) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ingen tro whatsoever at de klarer å få til et bra spill av Dexter.. Genial serie, passer ikke som spill. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liker serien veldig godt, og håper virkelig de klarer å lage et godt spill av det. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 – Dexter er en veldig sjelden TV-serie. Den har flere lag med spenning og action som lett kan oversettes til spillmediet. Jadu, tviler stort på at de klarer å lage den serien om til spill. Blir nok ett makkverk uten like. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, nei og nei! Må de "ødelegge" denne geniale serien med no tullspill? Jaja. Kanke helt se for meg hvordan spillet ska bli heller. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kommer garantert til å bli kjipt. Jeg lurer på hvordan de skal klare å oversette opplegget med seriemorder som leter frem ofre og deler de opp i flere deler osv, Dette er jo ett lavbudsjettspill som kommer til å være 100% avhengig av å kunne selges i Wal-Mart osv.. Og må derfor ha en lav aldersgrense Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) IKKE VÆR NEGATIVE DA FOLK! ET SPILL OM THE DARK DEFENDER FOR H***ETE! Jeg satser på at Dexter har det ene prosentet med seg jeg =) Dexter er noe av det bedre som har rullet over skjermen de siste årene, det unnskylder ikke det som utvilsomt kommer til å bli et drittspill - særlig ikke når det skal smykke seg med Dexter-navnet. Kommer garantert til å bli kjipt. Jeg lurer på hvordan de skal klare å oversette opplegget med seriemorder som leter frem ofre og deler de opp i flere deler osv, Dette er jo ett lavbudsjettspill som kommer til å være 100% avhengig av å kunne selges i Wal-Mart osv.. Og må derfor ha en lav aldersgrense Tja, akkurat det er vel ikke det største problemet. Du kan ha både brystvorter og små elver med blod uten at ESRB gir det mer enn M (17+). Det er AO (18+) som er skummelt og ikke selges (det følger jo logisk at i det øyeblikket man fyller 18 er man plutselig i stand til å takle alt man ikke kunne for noen minutter siden - kjønnsorganer eller mindre diskré antydninger til sex, f.eks.). Problemet, slik jeg ser det, er at konseptet ikke lar seg overføre til spillmediet. Endret 5. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg hater mennesker De er så negative. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Aldri hørt om Marck Ecko Entertainment. Somewhat, hadde jeg hatt litt mer tro på spillet om det var Starbreeze Studios eller noen andre som sto for utviklingen. Men får vel følge med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmmm... ta bra TV-serie(eller film) og lage spill av det? Jeg kjenner at det småkribler i den kritiske sansen min. Samtidig burde jo det ikke vært så vanskelig å kunne snekre sammen et Hitman-liknende spill av det, selv om det strengt tatt bare fanger opp små deler av serien Dexter, som tross alt handler om veldig mye annet enn å gå rundt og drepe folk. Selv er jeg en større tilhenger av alle de merkelige situasjonene han snubler oppi (og for ikke å snakke om en del av monologen, som er hysterisk) fordi han er så handicappet sosialt sett.. Og som tidligere nevnt, hvis dette spillet skal kunne fange opp noe som helst, så kan det i hvertfall ikke være et 12 år og oppover - spill. Men går jeg inn i det med null forventninger med tanke på kvalitet, får jeg heller ta alt som en positiv overraskelse Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dette slår sikkert like godt ann som "Lost: The game"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg