kire Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hver gang jeg starter opp pcen(win2k) så vil den konvertere c:, som er fat32 til ntfs... Mislykka hver gang. Veldig irriterende siden det tar 3x lengre tid å starte opp hver gang. Går heller ikke an å gjøre det i partition magic. Jeg formaterte nettop.. Det var da dette problemet kom. Hjelp! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Vet ikke om det kommer til å hjelpe, men du kan prøve å boote med en win 98-diskett, og kjøre FDISK.exe. Der kan du prøve å slette alle partisjoner. Du kan også kjøre fdisk /mbr Etter du har slettet alle partisjonene kan du igjen prøve å boote fra win2k-cd-en. Se om det hjelper på. Hvis ikke så beklager jeg... :-| Lenke til kommentar
gustav Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hver gang jeg starter opp pcen(win2k) så vil den konvertere c:, som er fat32 til ntfs... Mislykka hver gang. Veldig irriterende siden det tar 3x lengre tid å starte opp hver gang. Går heller ikke an å gjøre det i partition magic. Jeg formaterte nettop.. Det var da dette problemet kom. Hjelp! Skjønner ikke hvorfor du ikke får til dette i PM. Har selv ikke hatt problemer med det. Får du opp noen melding som forteller hvorfor du ikke kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå