koronag Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Her har det blitt skrevet mye rart. :!: GT er ikke en simulator, og kommer aldri til å bli det. Det er en sofa-racer med fin grafikk for folk som ikke nødvendigvis bruker ratt og pedaler. At det tok dem så mange år før man fikk cockpit-view sier jo litt ... På konsoll er det per dags dato bare én simulator, og det er Richard Burns Rally. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tull, Gran Turismo er selvsagt en simulator. At det ikke er en like ekstrem simulator som Live for Speed og RACE får så være. Det finnes ikke spill som simulerer virkeligheten perfekt, men det er massevis av simulatorer tilgjengelig som simulerer den i ulik grad. Selv vil jeg påstå at Forza 2 er den soleklart beste simulatoren til konsoll. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Tull, Gran Turismo er selvsagt en simulator. At det ikke er en like ekstrem simulator som Live for Speed og RACE får så være. Det finnes ikke spill som simulerer virkeligheten perfekt, men det er massevis av simulatorer tilgjengelig som simulerer den i ulik grad. Selv vil jeg påstå at Forza 2 er den soleklart beste simulatoren til konsoll. Takk skal du ha! Det virker som det er om å gjøre å krangle mest mulig isteden for å diskutere det som er reelt. Det blir lagt mye vekt på Forza vs. GT i disse diskusjonene, syns kommentarene til Spillmagasinet var festlige: Kilde Mye tyder på at «Forza Motorsport 2» bare har hatt bilspilltronen til låns. Spillets nærmeste konkurrent, «Forza Motorsport 2» til Xbox 360, ser ut som noe gammelt rask i forhold. Endret 25. mars 2008 av Totte- Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en Samsung 1080p 40'' som jeg spillte GT4. Det ble dårlig grafikk. jeg håper vrkelig prolouge blir i 1080p. Fot GT4 er vel bare 480p eller noe sånt. Vet noen om det eller? Hittil har det ikke kommet noen spill til PS3 som er i 1080p:( Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en Samsung 1080p 40'' som jeg spillte GT4. Det ble dårlig grafikk. jeg håper vrkelig prolouge blir i 1080p. Fot GT4 er vel bare 480p eller noe sånt. Vet noen om det eller? Hittil har det ikke kommet noen spill til PS3 som er i 1080p:( Er litt usikker på akkurat om det er 1080p eller 720p. Men kan med sikkerhet love deg at GT4 og GT5P blir som natt og dag.... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en Samsung 1080p 40'' som jeg spillte GT4. Det ble dårlig grafikk. jeg håper vrkelig prolouge blir i 1080p. Fot GT4 er vel bare 480p eller noe sånt. Vet noen om det eller? Hittil har det ikke kommet noen spill til PS3 som er i 1080p:( Ingen er vel litt å ta i: http://www.makeyougohmm.com/ps3-1080p-games/ Dessuten er det stor forskjell fra 480p til 720p på en 1080p tv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en Samsung 1080p 40'' som jeg spillte GT4. Det ble dårlig grafikk. jeg håper vrkelig prolouge blir i 1080p. Fot GT4 er vel bare 480p eller noe sånt. Vet noen om det eller? Hittil har det ikke kommet noen spill til PS3 som er i 1080p:( Er litt usikker på akkurat om det er 1080p eller 720p. Men kan med sikkerhet love deg at GT4 og GT5P blir som natt og dag.... Her er det ihvertfall ingen tvil nei. GT5P er heilt klart noe av det lekreste eg harsett av bilspill, eg kjører det "kun" i 720p da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Tull, Gran Turismo er selvsagt en simulator. At det ikke er en like ekstrem simulator som Live for Speed og RACE får så være. Jeg vil høfligst protestere på den leflige omgangen med ordet "Simulator". Etter din karaktristikk vil f.eks TrackMania bli en "simulator" også, noe jeg vil protestere sterkt på. En simulator må ha som mål å gjengi virkeligheten i den grad det er mulig. Dette gjelder fysisk oppførsel såvel som sanseinntrykk (visuelt, audio etc). Dersom utvikleren gjør salgsfremmende grep fordi virkeligheten ikke passer kundegruppen til produktet vil "Simulatoren" relativt fort bli et rent underholdningsprodukt (arcade game). Endret 25. mars 2008 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
messo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en Samsung 1080p 40'' som jeg spillte GT4. Det ble dårlig grafikk. jeg håper vrkelig prolouge blir i 1080p. Fot GT4 er vel bare 480p eller noe sånt. Vet noen om det eller? Hittil har det ikke kommet noen spill til PS3 som er i 1080p:( GT4 (og eldre) kjører i maks 480 og har analoge signaler, noe som gjør at signalet kan påvirkes / foringes ved bruk av dårlig isolerte kabler. GT5 kjører digitalt via HDMI og kjører perfekt i 1080p. Er en del spill som kjører 1080p, og er fler og fler spill lages med støtte for full HD. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har en Samsung 1080p 40'' som jeg spillte GT4. Det ble dårlig grafikk. jeg håper vrkelig prolouge blir i 1080p. Fot GT4 er vel bare 480p eller noe sånt. Vet noen om det eller? Hittil har det ikke kommet noen spill til PS3 som er i 1080p:( Er litt usikker på akkurat om det er 1080p eller 720p. Men kan med sikkerhet love deg at GT4 og GT5P blir som natt og dag.... Godt svart. Bedre blir det jo uansett da. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Selv vil jeg påstå at Forza 2 er den soleklart beste simulatoren til konsoll. Da har du ikke testet RBR. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 I dag er vel releasedatoen.. Noen som har kjøpt allerede? Må si det frister litt å stikke hjem tidlig fra jobb og se på PSN har den ute. Lenke til kommentar
messo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Folk som har fått fingrene i GT5:P må gjerne legge igjen en kommentar her, og beskrive det med egne ord ... regner med at mitt eksemplar ikke ankommer fra play.com før om tidligst en uke. Men jeg er så tolmodig + at jeg får en iphone i morgen som holder meg opptat til spillet dumper ned i postkassen Endret 26. mars 2008 av messo Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Folk som har fått fingrene i GT5:P må gjerne legge igjen en kommentar her, og beskrive det med egne ord ... regner med at mitt eksemplar ikke ankommer fra play.com før om tidligst en uke. Men jeg er så tolmodig + at jeg får en iphone i morgen som holder meg opptat til spillet dumper ned i postkassen Jepp, fikk spillet igår, og det ble sent kan man si! Har hatt den japanske versonen siden den kom. Men det er noe med det å skjønne hva det står i menyene. Dette er knall bra! Har "kun" 720p, og må si jeg er veldig sugen på 1080p nå gitt... Sjekk denne tråden, her står det endel og GT5:P Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 og må si jeg er veldig sugen på 1080p Betyr det at det oppgis i 720 og 1080p da? Lenke til kommentar
messo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jepp, fikk spillet igår, og det ble sent kan man si! Har hatt den japanske versonen siden den kom. Men det er noe med det å skjønne hva det står i menyene. Dette er knall bra! Har "kun" 720p, og må si jeg er veldig sugen på 1080p nå gitt... Sjekk denne tråden, her står det endel og GT5:P Hvordan fikk du tak i spillet i går? Hvor kjøpte du fra? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet når vi med JP versjonen får det nye innholdet? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvordan fikk du tak i spillet i går? Hvor kjøpte du fra? Norek. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk tak i på platekompaniet :-) Elkjøp, Lefdal, etc. alle er utsolgt i Bergen, iflg. nettbutikkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg