Wheeljack Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Høhøh... 80-tallet. Ah... Minner (husker noen Shatoo??) Dominoe - Here I am Sha-Boom - R.O.C.K Tim Feehan - Where's The Fire Belinda Carlisle - Leave A Light On Michael Cretu - Samurai Lili & Susie - Oh Mama Troll - Jimmy Dean Ankie Bagger - Where Were You Last Night For å nevne noen. Endret 20. juni 2008 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Dei fleste av mine favorittar frå 80-talet er allereie nemnd, men denne er rå: Paul Engemann - Scarface (Push It To The Limit) Se filmen hos Youtube Soundtracket til Scarface har generelt mykje bra 80-talsmusikk. Edit: Kim Carnes - Bette Davis Eyes Billy Idol - White Wedding Endret 21. juni 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Takk for alle bidrag! Phil Collins - Easy Lover Falco - Rock Me Amadeus Phil Collins & Genesis - I Can't Dance Huey Lewis And The News - The Power Of Love Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Mye bra dere har listet opp. Får vel liste opp noen av de som ikke er tatt. Har utelatt de jeg ikke synes er "pop". Billy Joel - It's Still Rock & Roll To Me Irene Cara - Fame Foreigner - Urgent Commodores - Lady (You bring me up) Devo - Whip it Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin') Steve Miller Band - Abracadabra Alan Parsons Project - Eye In The Sky Laura Branigan - Gloria Toni Basil - Mickey Diana Ross - Muscles .38 Special - Caught Up In You Police - Every Breath You Take Duran Duran - Hungry Like The Wolf After the Fire - Der Kommissar Taco - Puttin' on the Ritz Prince - 1999 Jackson Browne - Lawyer's in Love Def Leppard - Photograph Frank Stallone - Far From Over Tina Turner - What's Love Got To Do With It Nena - 99 Luftballons Billy Joel - Uptown Girl Quiet Riot - Cum On Feel The Noise Pointer Sisters - I'm So Excited Peter Shilling - Major Tom (Coming Home) Wham - Careless Whisper Foreigner - I Want to Know What Love Is Chaka Khan - I Feel for You Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World Starship - We Built This City Huey Lewis and the News - Power of Love Animotion - Obsession Tina Turner - We Don't Need Another Hero Harold Faltermeyer - Axel F 'Til Tuesday - Voices Carry Sting - Fortress Around Your Heart Simple Minds - Alive And Kicking Berlin - Take My Breath Away Bananarama - Venus Bangles - Manic Monday. Los Lobos - La Bamba Chris Deburgh - The Lady In Red Bill Medley & Jennifer Warnes - (I've Had) The Time Of My Life Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Asia - Heat Of The Moment Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sier bare en ting foreløpig; Det kom sinnsykt mye bra musikk på 80-tallet. Her er en liste med låter jeg liker: (har selvsagt ikke fått med alle!!!) Pink Floyd - Another Brick In The Wall For å kverulere litt... The Wall ble ikke utgitt på åttitallet, men derimot på slutten av 1979. Martika - Toy Soldiers Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Flott med all aktiviteten her, jeg kliner til med et par til Bryan Adams - Run To You Gladys Knight - License To Kill Kim Wilde - You Came Viva la 80's! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kenny Loggins - Danger Zone: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube John Parr - St. Elmos Fire: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Huey Lewis and the News - Hip to be square: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube A-ha - Touchy!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Joe Esposito - You're the best: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Limahl - Neverending Story: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Herre, for et tiår!!! Lenke til kommentar
Johan100 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Heisan. Jeg håper at det er noen som leser denne.. Jeg har en sang i hodet som jeg ikke husker hvem sang... Jeg husker bare en bitteliten del av teksten. Midt i sangen så kommer det en stemme som sier sånn ca " The question is: where is the money, where is the money". Noen som husker hvem som sang denne?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå