NewGUY Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har tidligere brukt ett program som lar UAC kjøre i bakgrunnen uten det irriterende pop-up vinduet, men nå som jeg skal installere opp igjen den ene HTPCen så klarer jeg ikke å finne programmet, er det noen som vet hvilket program jeg snakker om og kan gi meg navnet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan være TweakUAC. http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/ Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Det var det ja, takk skal du ha Tror nesten jeg får finne fra ei bok å skrive ned navn i med den hukomelsen jeg har på det området Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det var det ja, takk skal du ha Tror nesten jeg får finne fra ei bok å skrive ned navn i med den hukomelsen jeg har på det området Hvorfor ikke i en tekstfil på PCen? Lenke til kommentar
NewGUY Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Slikt har en tendens til å forsvinne Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har guider og tekstfiler liggende i dokumenter mappen min som snart har tiårs jubileum. Handler om å være organisert og alltid ta backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå