VikinGz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei det er ikke snakk om piratkopiering. Men jeg driver å legger inn dvd samlinga mi til serveren hjemme. Og dermed laget meg en backup og fin oversikt over filmene jeg har Jeg har i dag brukt dvd-decrypt til å lage iso filer med. Men denne feil på noen filmer, får sector non read feiler. Men dvden er i fungerende stand når jeg spiller av. Jeg har også skifta ut dvd brenneren min og dermed ikke leseren det var noe galt med. Så jeg lurer på om det fins noe andre programmer som gjør samme jobben? Samt ett program der jeg kan legge BR filmer til disk. Ikke komprimert men hele skiva, samt spille den av via deamon tools, viss dette er mulig? viss dette ikke lar seg gjøre tenkte jeg å legge til alle filmene i DivX format. Fins det ett enkelt og greit program for dette? Som kan beholde god bildekvalitet og oppløsning, samt Dolby Digital og DTS lyd? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tror AnyDVD HD gjør dette, men da må du jo seff ha et BR drev i maskinen da. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Tror AnyDVD HD gjør dette, men da må du jo seff ha et BR drev i maskinen da. Hadde planene om å kjøpe meg en Er dette programmet gratis? evt hva er prisen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Aner ikke, har bare hørt navnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå