Gjest kombaja Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har den siste tida hatt en "hevelse" til høgre like ovenfor kjønnsorganet, er ikkje vondt å trykke på, men kjennes ut som at det er en liten knute på en tråd inni der. kjem og går. noken som har peiling :/? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, gå til lege. Dette må vel være dagens mest useriøse innlegg! Det er ikke nødvendig å gå til lege bare fordi man kjenner en klump et eller annet sted. Til trådstarter: Du beskriver at klumpen sitter over kjønnsorganet, på høyre side. Du sier ikke noe om hvor stor denne hevelsen er eller hvor lenge du har hatt den, så da er det litt vanskelig å si hva det kan være. En mulighet er selvsagt at det er en hoven lymfeknute som du kjenner, det er mange lymfeknuter i den regionen. Hvis klumpen er litt rødere og/eller varmere enn huden rundt, kan det være en liten betennelse under huden som normalt vil gå over av seg selv. Likevel har innlegget om å gå til lege et lite poeng - hvis du føler deg utrygg på hva dette kan være kan det for din egen del være greit å ta kontakt med lege, kanskje spørre legen i telefontiden. Selv tror jeg ikke dette er nødvendig. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, gå til lege. Dette må vel være dagens mest useriøse innlegg! Det er ikke nødvendig å gå til lege bare fordi man kjenner en klump et eller annet sted. Til trådstarter: Du beskriver at klumpen sitter over kjønnsorganet, på høyre side. Du sier ikke noe om hvor stor denne hevelsen er eller hvor lenge du har hatt den, så da er det litt vanskelig å si hva det kan være. En mulighet er selvsagt at det er en hoven lymfeknute som du kjenner, det er mange lymfeknuter i den regionen. Hvis klumpen er litt rødere og/eller varmere enn huden rundt, kan det være en liten betennelse under huden som normalt vil gå over av seg selv. Likevel har innlegget om å gå til lege et lite poeng - hvis du føler deg utrygg på hva dette kan være kan det for din egen del være greit å ta kontakt med lege, kanskje spørre legen i telefontiden. Selv tror jeg ikke dette er nødvendig. Useriøst???? Vennligst definer "Userøst" til meg. Har han unaturlige hevelser, uansett hvor på kroppen er dette ett tegn på at du bør gå til lege. Hva om det er noe farlig? Sitter du her å sier at han skal sitte hjemme om det er fare på ferde? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, gå til lege. Dette må vel være dagens mest useriøse innlegg! Det er ikke nødvendig å gå til lege bare fordi man kjenner en klump et eller annet sted. Useriøst???? Vennligst definer "Userøst" til meg. Har han unaturlige hevelser, uansett hvor på kroppen er dette ett tegn på at du bør gå til lege. Hva om det er noe farlig? Sitter du her å sier at han skal sitte hjemme om det er fare på ferde? Ja, useriøst. Du ba om definisjonen på "userøst". Det må vel bli det motsatte av serøst, altså ikke lettflytende. Hvor du vil med dette ser jeg ikke, men når du spør skal du få svar. Har man en unaturlig hevelse er det ikke dermed sagt at man skal dra til legen. Selvsagt kan det være et eller annet farlig, men mest sannsynlig er det bare en liten filleting som går over av seg selv. Trådstarter har jo ikke nevnt noen andre symptomer enn hevelse. For å korrigere deg har jeg ikke sagt noe om at han skal sitte hjemme om det er fare på ferde, da skal han selvsagt dra til legen. Dette presiserte jeg også i slutten av mitt forrige innlegg. For øvrig har trådstarter opprettet tråden med det formål å stille spørsmål om hva dette kan være, ikke å få beskjed om å stikke til legen fordi en eller annen tror det kan være noe livsfarlig. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 visst eg ser ned, så er det vel kanskje rundt 1-2cm høgde forskjell når den er der. huda ser helt normal ut. Men den forsvinner bla når eg er erigrert. da finner eg ikkje igjen den lille knuten heller. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har ikke medisinsk kompetanse i det hele tatt, men kanskje det er brokk? Link Uansett, gå til legen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Men den forsvinner bla når eg er erigrert. da finner eg ikkje igjen den lille knuten heller. Hvis tissebassen stå opp, og klumpen forsvinner, kan det være testiklene. Enkelte har en mindre "pung" enn andre, og da ser du ut som en "hevelse". Spesielt i sittestilling. Det var litt "tåkete" beskrivelse, hva mener du med over kjønnsorganet? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men den forsvinner bla når eg er erigrert. da finner eg ikkje igjen den lille knuten heller. Hvis tissebassen stå opp, og klumpen forsvinner, kan det være testiklene. Enkelte har en mindre "pung" enn andre, og da ser du ut som en "hevelse". Spesielt i sittestilling. Det var litt "tåkete" beskrivelse, hva mener du med over kjønnsorganet? Om det er ballene så burde det vel være mulig å dytte de ned igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå