Joachim_F Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Snart skal butikktjenesten til PlayStation 3 bli langt lettere å bruke. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det trengs, spør du meg. Men mest glad blir jeg om dem klarer å gi ut innhold litt mer synkront over hele verden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg ser ikke vanskeligheten med å legge ut spill og demoer samtidig med resten av verdenen. Men er vel noen sadister i sony som liker å kose seg litt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg ser ikke vanskeligheten med å legge ut spill og demoer samtidig med resten av verdenen. Men er vel noen sadister i sony som liker å kose seg litt. Amerika er nesten kun ett land og har derfor kun ett sett med lover/lisenser og ett språk å forholde seg til. Europa består av mange land, blant dem er Italia, Spania, Frankrike og Tyskland som nær sagt krever at spill er på deres språk for å forstå. I tillegg er det flere lisensieringsavtaler, importfirma o.l. Det gjør det mye mer tidkrevende å lansere i Europa. Men jeg er enig i at det arbeidet burde vært gjort før de lanserer det NOEN steder. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når kommer dette? Er det satt en release date? 2008? 2009? Og kommer denne med en ny opdatering til ps3, og hva er nytt med den oppdateringen i tilfelle . Elsker ps3, så DIGG maskin:D Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Flott! Dette er noe jeg ser fram til. Kanskje det skjer samtidig med Home og Ingame XMB? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når kommer dette? Er det satt en release date? 2008? 2009? Sony-mann John Hight har snakket med Gamasutra, og røpet at brukergrensesnittet til PlayStation Network får store forandringer i løpet av april. Så lenge demoar kjem raskare til Europa er eg fornøyd. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finally! Både det at de endelig rydder opp i Store'n, det er ufattelig rotete der, og at de synkroniserer utgivelser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg