Lovinda Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei Igår satt jeg å så på nyhetene kl. 21.00. Broren min kom hjem fra fotballen og satt seg foran TV'en og skreik rett og slett om at han måtte se på arsenal kampen. Jeg svisha over til den kanalen, men ble lei av fotball med enang. Jeg svisha tilbke til TV2, der nyhetene ble lest opp. Da klikket det fullstendig for broren min. Han begynte å gråte, sånn mens han var kjempe sur! Så kom han bort til meg og ga meg en knyttneve i ansiktet... Nå sitter jeg 5.mars, dagen før det skjedde, med en SVÆR blåmerke midt i fjeset... jeg tok meg fri fra skolen, jeg kan ikke gå ut med en blå klump ved nesa...kan jeg ha brukket noe? Hevelsen er så tor at jeg nesten ikke kan se med det ene øyet... hva skal jeg gjøre =(? Hvor lang tid vil det ta før blåmerken forsvinner ? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 HAHAHA! hvorfor kan du ikke gå ut med et blåmerke? Du tar heller fravær enn å si " bror ble sur og slo til meg" Latterlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva du skal gjøre? Gå på skolen, og vær med venner. La folk tro hva de vil, det har ingen ting å si. Om noen spør, så si krangel med broren din. Hvor lang tid det tar aner jeg ingen ting om, men det tar nok noen dager før den forsvinner helt Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Nå sitter jeg 5.mars, dagen før det skjedde, Før det skjedde? Uansett, fri fra skolen pga en blåveis? Latterlig. Endret 5. mars 2008 av eXploid Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hva skal jeg gjøre =(? Du skal dra til legen . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Snakk med foreldrene dine, få dei til å ta ein vurdering på om det er naudsynt me legebesøk. Sannsynlegvis er det ikkje det, men det er jo ikkje noko ein kan garantere. Om du ikkje kjenner store smerter som kan tyde på brot er det neppe andre ting som kan ha tatt alvorleg skade. Er for det meste skinn og bein i det området. Ser ikkje problemet med å gå ut med dette, hadde det blitt påført at foreldre med vilje hadde eg forstått deg, men det er snakk om ein bror som tok litt av, ikkje noko å bry seg om. Alle kjem til å spørje kva som skjedde første dagen, du får sikkert mykje oppmersamhet og kanskje ansett som litt tøff. Deretter vil livet gå sin gang som normalt og hevelsen gå ned. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hevelsen og merket vil normalt gå over etter 6-7 dager. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvis noen spør, så gikk du i en dør! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvis noen spør, så gikk du i en dør! Hvorfor gjøre det enda flauere? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Neinei, du sier jo: You should see the other guy! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Neinei, du sier jo: You should see the other guy! rofl. Det er bare å komme seg ut. Du blir nok mobba, men det er verdt det! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Denne tråden passer vel bedre under Helse, og flyttes dermed. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderereing gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt broren din juling. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hvor gammel er brorn din? hvor gammel er du? tviler på at du kan komme med noen unnskyldning om at du falt elelr gikk i ei dør siden du har en tråd om hvordan du fikk merker. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 jeg er 14...broren min er 16...:S Tok meg fri idag også...fyy flate, så irriterende med en svær klump under øyet...=( Det føles ut som jeg ikke har nese...hevelsen er STOR hvor gammel er brorn din? hvor gammel er du? tviler på at du kan komme med noen unnskyldning om at du falt elelr gikk i ei dør siden du har en tråd om hvordan du fikk merker. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hørest ut som han har truffet bra i alle fall, det skal han ha. Gå til legen om nesen din er absorbert i hevelsen. Hvis ikke er det jo bare å smelle på med ett lass plaster og si du kuttet deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg svisha tilbke til TV2, der nyhetene ble lest opp. Da klikket det fullstendig for broren min. Han begynte å gråte, sånn mens han var kjempe sur! broren min er 16...:S f9z :!: Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 får satse på å gå til skolen imorra...har 2 prøver. Det beskymrer meg ikke mest. Tenk hva folk kommer til å si... Får kline til med sminke helt til jeg ser ut som en klovn. DAmmn.. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 får satse på å gå til skolen imorra...har 2 prøver. Det beskymrer meg ikke mest. Tenk hva folk kommer til å si... Får kline til med sminke helt til jeg ser ut som en klovn. DAmmn.. å herregud, sminke??? håper hele denne tråden er kødd fra din side, ellers syns jeg litt synd i deg for forfengeligheten din. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Dessverre så er ikke dette no kødd. Jeg har fortsatt en blåveis under venstre øyet. får satse på å gå til skolen imorra...har 2 prøver. Det beskymrer meg ikke mest. Tenk hva folk kommer til å si... Får kline til med sminke helt til jeg ser ut som en klovn. DAmmn.. å herregud, sminke??? håper hele denne tråden er kødd fra din side, ellers syns jeg litt synd i deg for forfengeligheten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå