basse2k Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Noen som har denne, eller har hørt noe om den? Har kikket på testen til Toms Hardware, og de gir en meget sterk anbefaling til denne, og spesielt til gaming, noe som eg kommer å bruke den til. http://www4.tomshardware.com/display/20030...0109/index.html Det finnes 2 utgaver av denne. En hvit som koster ca. 4500,- og en sort som har en pris på 4900,- . Er fortsatt litt usikker på hva som er forskjellen på disse utenom fargen (finner ikke noe spesifikk på produsentens hjemmeside heller). Det som har fanget min interesse for denne skjermen er responstiden som er på 16ms, noe som er det raskete (etter hva eg har sett) på LCD skjermer. Prisen kan en ikke klage på heller, men før eg investerer vil eg gjerne høre noen tilbakemeldinger fra andre som har denne, eller som vet noe mer om den. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Mye interessant både om Hitachi-skjermen og andre LCD-skjermer i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå