Gå til innhold

Trenger multiskriver med arkmater på scanning

Anbefalte innlegg

Hei jeg vil ikke lengre ta vare på alle dokumenter og papirer som kommer inn og må akriveres( blir i dag lagt i skapet for så å måte ta en opprydning 1. gang i året).

Jeg vet at ikke alle har arkmater på scanningen men har bra kapasitet på print.

Det jeg hadde håpet på var at maskinen klarte seg selv når jeg lager middag ved at jeg har satt inn en bunke papier som så er ferdig av seg selv.

Har dere noen tips med fornuftig pris. under 2000kr

Ser det er en del linker fra før på forumet men ingen som omtaler selve scanningen om den vrirker greit og har arkmater. Jeg sør ut fra enkelt hjemme bruk.

Hadde hvert topp om den var trådlås, eller i nettverket.

Har en canon IP4100 fra før.

mvh

Griffin95

Endret av griffin95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv en Canon MX310 som jeg anskaffet nettopp for å få arkmater til scanner. Den funker ypperlig. Stabil, god programvare og god kvalitet på skanningen. Utskrift vet jeg faktisk ikke hvordan det er siden jeg ikke har brukt den til det. Men tipper det ikke står noe tilbake fra andre canonskrivere og min IP4200. Den har dessverre ikke nettverk som du nevner. Da må du opp på MX700 som ligger opp mot grensen din på 2000.

HP har OJ 6310 som koster omtrent det samme som MX310 og i tillegg har nettverk. Jeg kjøpte den først, men ble mektig skuffet. Scanner-kvaliteten var elendig (også komentert på tester jeg har sett), programvaren var simpel, tungvint og ekstremt ustabil på to forskjellige maskiner jeg testet den på. Både XP og Vista. Både skanner og programvaren/driveren hang seg til stadighet.

Skal du kun skanne dokumenter, er nok sikkert 6310 grei nok. Og det kan jo hende jeg har vært ekstremt uheldig med programvaren. Har ikke sett den komentert i tester. Finnes selvsagt andre merker, men disse er de jeg har erfaring med.

Så mitt tips er: Go Canon!!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...