Luc1fer- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) I forrige helg gikk jeg til innkjøp av et par Powerslide Athletic Z1 rollerblades, og jeg har bestemt meg for at jeg skal begynne å trene på de. Dette er mest for å få litt aktvitet i hverdagen, da jeg var nødt til å slutte på fotball på grunn av legghinnebettenelse. Nå har jeg vel gått ca 2 mil siden søndag, og jeg kjenner teknikken blir bedre og bedre. Men så har jeg et par spørsmål. Hva er en grei gjennomsnittshastighet i litt kupert terreng når man går på blades, og hvor lange turer bør man gå? I utgangspunktet har jeg tenkt meg å gå til jobben og tilbake, noe som tilsvarer 5km hver dag, og kanskje en/to turer på ca 10km i uka. Vil dette gi god trening? Edit: Glemte å nevne at jeg går med staver. Endret 5. mars 2008 av Luc1fer- Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Heisann! jeg har stått litt på blades hver sommer de siste åra, og synes det er kongetøfft =) staver er en god ting har jeg også merket, hjelper STORT i oppoverbakker, ellers går jeg så fort kan kan uten at å går på snørra stort sett. høres ut som opplegget ditt blir grei trening, jeg blir gjennomsvett av mindre =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå