villing Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har holdt en del på me HDR den siste uken, legger ut et av bildene. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hakke så mye peil innenfor HDR, men jeg synes det ble litt vel mye blått i bildet, pluss det svarte i bunn kunne kanskje vært tatt bort? Lenke til kommentar
pederk Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du kunne ha prøvd å få landet litt lysere og kunne ha fått fargene til å poppe mer. Kunne ha hatt varmere hvitbalanse også, ikke at det er en feil. Heller bare avhengig av hvilket inntrykk du ønsker å gi. HDR-messig er det ingenting du MÅ gjøre annerledes. Det ser bra ut, jeg har bare litt andre preferanser tror jeg. Komposisjonen? Meget kjedelig, er den ikke? Refleksjonen er ikke klar nok til å spille på den. Skulle gjerne ha hatt noe å hvile øynene på eller i det minste plassert passasjen fram i vannet (som blir hvor man legger øynene nå) i det gylne snitt. Teknisk perf, men mangler komposisjon. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Bruk heller HDR i Photoshop. Der har du muligheten til å legge på de effektene du selv vil. Resultatet ser heller ikke falskt ut, og overdrevent. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hår på linsa ? Edit: Kritikken ja... Landet ble litt for mørkt synes jeg. Skulle gjerne hatt noe å feste blikket på, blir litt for mye "åpent", og skyene er ikke dramatiske nok til å fylle opp det tomrommet. Leter etter noe å feste blikket på. HDR redigeringen din er above average, ser ikke unaturlig ut, og liker generelt sett fargene. (litt blått kanskje). Endret 5. mars 2008 av DHM Lenke til kommentar
villing Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, somet inn orginal bilde å så at det ikke var et hår, men et strå som stikker opp av vannet. Må si du har ser detaljer gutt Men takk for komentarene, ska ta dette med meg neste gang jeg går ut med camera Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 sikkert det noen vil kalle kjedelig men jeg syntes i alle fall det var en flott, rolig og stemmningsfullt bilde, gikk rett til skrivebordsbakrunn hos meg i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå