Gå til innhold

HDR bilde, trenger konstruktiv kritikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne ha prøvd å få landet litt lysere og kunne ha fått fargene til å poppe mer. Kunne ha hatt varmere hvitbalanse også, ikke at det er en feil. Heller bare avhengig av hvilket inntrykk du ønsker å gi. HDR-messig er det ingenting du MÅ gjøre annerledes. Det ser bra ut, jeg har bare litt andre preferanser tror jeg.

Komposisjonen? Meget kjedelig, er den ikke? Refleksjonen er ikke klar nok til å spille på den. Skulle gjerne ha hatt noe å hvile øynene på eller i det minste plassert passasjen fram i vannet (som blir hvor man legger øynene nå) i det gylne snitt.

Teknisk perf, men mangler komposisjon.

Lenke til kommentar

Hår på linsa ?

post-139158-1204731689_thumb.jpg

Edit: Kritikken ja...

Landet ble litt for mørkt synes jeg.

Skulle gjerne hatt noe å feste blikket på, blir litt for mye "åpent", og skyene er ikke dramatiske nok til å fylle opp det tomrommet.

Leter etter noe å feste blikket på.

HDR redigeringen din er above average, ser ikke unaturlig ut, og liker generelt sett fargene. (litt blått kanskje).

Endret av DHM
Lenke til kommentar

Nei, somet inn orginal bilde å så at det ikke var et hår, men et strå som stikker opp av vannet. Må si du har ser detaljer gutt :p

Men takk for komentarene, ska ta dette med meg neste gang jeg går ut med camera :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...