Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sperm og Lukt

Gjest Luktesans

Anbefalte innlegg

Gjest Luktesans

Jeg er godt klarer over at sperm har sin egen lukt, men jeg har ikke den beste luktesansen i verden, rett og slett det motsatte. Så jeg lurer...

Hvor lenge henger egentlig spermlukt igjen i lufta i et rom? Om jeg onanerer i et papir, kaster det i do, vil personen som kommer etter lukte hva jeg har gjort. I så fall hva skjer om jeg onanerer i dusjen, ingen lukt? svakere lukt?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke lukten "henger igjen" så veldig lenge. Onanerer du, enten det er på do eller i stuen din så vil jeg ikke tro neste person klarer å lukte seg frem til hva du har bedrevet.

Har du sex, og kaster kondomet i søppelbøtta derimot, kan det vel være at lukten vil "henge litt igjen". Ikke mye, men litt.

Er ikke sikker, men jeg har aldri lagt spesiellt merke til lukten etter sex/onanering

Lenke til kommentar

Tror ikke lukten av sæd henger igjen i lufta, men den kan luktes på hud og muligens klær. Jeg husker et par jeg kjenner kom på bussen en gang og da de gikk forbi meg i midtgangen luktet det sterkt av sperm ... Antagelig var det flere enn meg som merket det også. Senere innrømmet en av dem at de hadde hatt sex like før de gikk på bussen. Litt flaut ... Så vær nøye med å vaske av det som evt. kommer på fingrene etter onanering. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...