Gjest Luktesans Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg er godt klarer over at sperm har sin egen lukt, men jeg har ikke den beste luktesansen i verden, rett og slett det motsatte. Så jeg lurer... Hvor lenge henger egentlig spermlukt igjen i lufta i et rom? Om jeg onanerer i et papir, kaster det i do, vil personen som kommer etter lukte hva jeg har gjort. I så fall hva skjer om jeg onanerer i dusjen, ingen lukt? svakere lukt? takk Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror ikke lukten "henger igjen" så veldig lenge. Onanerer du, enten det er på do eller i stuen din så vil jeg ikke tro neste person klarer å lukte seg frem til hva du har bedrevet. Har du sex, og kaster kondomet i søppelbøtta derimot, kan det vel være at lukten vil "henge litt igjen". Ikke mye, men litt. Er ikke sikker, men jeg har aldri lagt spesiellt merke til lukten etter sex/onanering Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tja, lukten kan jo henge igjen. Men eg tror svettelukten henger mer igjen. Det mest avslørende i forhold til onani er oppførsel til personen etterpå, kroppsspråk og ansikt Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg blir ikke akkurat gira av å få orgasme. Jeg blir rolig. Nå gjør jeg det egentlig bare for å sove. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Kjøp deg en X-it spray og ha på rommet ditt når du napper til noe porr eller noe. Den fjerner vond lukt uten å lukte og jeg tør påstå at sperm lukter skikkelig dritt. Endret 9. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det lukter en sånn spiss lukt ikke så vondt egentlig men kanskje sjenerende for folk da. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) asdasdasd Endret 5. juli 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Gjest Luktesans Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 veldig mye forskjellige svar her nå, ble liksom ikke noe klokere... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Altså, om du presser ut gammel kulturmelk av staken lukter nok folk det, men er du frisk og rask skulle det vel ikke være en lukt som henger igjen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal ikke bananer være bra for sæden? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hehe sperm lukter ikke akkurat fis. Jeg har aldri gått inn i et rom å tenkt 'hm her lukter det sperm!'. Sperm lukter der og da, den henger ikke igjen i lufta Men har du ekstrem lukt, bør du ta deg en tur til legen. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tror ikke lukten av sæd henger igjen i lufta, men den kan luktes på hud og muligens klær. Jeg husker et par jeg kjenner kom på bussen en gang og da de gikk forbi meg i midtgangen luktet det sterkt av sperm ... Antagelig var det flere enn meg som merket det også. Senere innrømmet en av dem at de hadde hatt sex like før de gikk på bussen. Litt flaut ... Så vær nøye med å vaske av det som evt. kommer på fingrene etter onanering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg