AfterGlow Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nyinnspillinger er i vinden som aldri før, og denne gangen er det en av Roman Polanskis gamle grøssere som skal lages på nytt. Les mer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hah, som om de skal klare å overgå originalen uansett. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Originalen er ekkel og kvalm. Rett og slett fordi jeg ikke takler rødhårete skuespillere. Spesielt ikke Mia Farrow. Den nye filmen blir sikkert like dårlig... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Originalen er ekkel og kvalm. Rett og slett fordi jeg ikke takler rødhårete skuespillere. Spesielt ikke Mia Farrow.Den nye filmen blir sikkert like dårlig... Your loss. Skal mye til for og overgå orginalen ja, sykt bra film! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hun har jo rødt hår jo... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ser for meg at denne blir like bra som nyinnspillingen av «Psycho» fra 1998. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes det er litt leit at alt skal nyinspilles. Hadde vært mye bedre hvis resursene gikk med på å få fram nye gode filmer som igjenn kan bli klassikere. Også kan de gode gamle klssikerne få lov til å være akkurat det; gode gamle klassikere. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Enig. Totalt unødvendig å gjøre nyinnspillinger av klassikere som «Rosemary's Baby». Er vel nok et bevis på at studiosjefene i Hollywood er redd for å ta sjanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg