knut Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Linksys prøver å forenkle nettverksverdagen med ny programvare og rutere. Les mer Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Likte veldig godt designet. Også snasent med modem funksjon. Håper hw tester disse. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Kan dei ikkje lansere in ny Linux ruter snart? WRT54G(L) er jo over 5 år nå...Mest stabile ruteren eg nokonsinne har hatt med oppetid på over eit år. Og då var det straumen som gjekk! Endret 5. mars 2008 av siDDIs Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Pene routere med god ytelse og stabilitet liker vi veldig godt Lenke til kommentar
picatta Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sikker på at du har skrevet riktig produktnavn? For på andre sider står de oppført som lillebror WRT160N og storebroren som WRT310N. Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan dei ikkje lansere in ny Linux ruter snart? WRT54G(L) er jo over 5 år nå...Mest stabile ruteren eg nokonsinne har hatt med oppetid på over eit år. Og då var det straumen som gjekk!Det har ikke stoppet miljøet bak linux på wrt54gl, de utvider stadig støtten til flere routere, og jeg vil anta disse nye vil bli støttet etter en stund også. Sjekk status her:http://wiki.openwrt.org/TableOfHardware Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Sikker på at du har skrevet riktig produktnavn? For på andre sider står de oppført som lillebror WRT160N og storebroren som WRT310N. Tydeligvis. Linksys WRT160N Linksys WRT310N Endret 5. mars 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
knut Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Sikker på at du har skrevet riktig produktnavn? For på andre sider står de oppført som lillebror WRT160N og storebroren som WRT310N. Tydeligvis. Linksys WRT160N Linksys WRT310N WRT310N har ikke blitt lansert i europa enda, og i USA er det ikke så stort marked for routere med DSL-modem så WAG160N finnes her i europa, men ikke i USA. At de kommer med en WRT310N er ikke overraskende, sannsynligvis kommer de med en WRT610N også. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan dei ikkje lansere in ny Linux ruter snart? WRT54G(L) er jo over 5 år nå...Mest stabile ruteren eg nokonsinne har hatt med oppetid på over eit år. Og då var det straumen som gjekk!Det har ikke stoppet miljøet bak linux på wrt54gl, de utvider stadig støtten til flere routere, og jeg vil anta disse nye vil bli støttet etter en stund også. Sjekk status her:http://wiki.openwrt.org/TableOfHardware Mmmm, 54GS'en har vært like trofast med DD-WRT. Pussig at denne artikkelen dukket opp nå i ettermiddag, siden jeg så etter en ny 802.11n ruter tidligere idag mens jeg satt på jobb. Tittet på Linksys WRT350N, D-Link DIR-615 og storebroren D-Link DIR-655 (615 uteblir p.g.a. mangel på gigabit LAN porter, noe som jeg trodde manglet på begge ruterene nevnt i artikkelen). Får vel gjerne vente på WRT310N som har det da (trenger ikke modem funskjonen da, men men). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan dei ikkje lansere in ny Linux ruter snart? WRT54G(L) er jo over 5 år nå...Mest stabile ruteren eg nokonsinne har hatt med oppetid på over eit år. Og då var det straumen som gjekk! Den er ikke så ille, men har jo samme problem som mange andre rutere, nemlig at dne ikke tåler mange connections. AtW Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan dei ikkje lansere in ny Linux ruter snart? WRT54G(L) er jo over 5 år nå...Mest stabile ruteren eg nokonsinne har hatt med oppetid på over eit år. Og då var det straumen som gjekk! Den er ikke så ille, men har jo samme problem som mange andre rutere, nemlig at dne ikke tåler mange connections. AtW De 3.parts linux-baserte firmwarene hjelper jo en del da, siden man kan justere connection trackinga. Med DD-WRT kan jeg i hvertfall øke til 4096 simultane connections, noe som hjelper mye hvis man f.eks. driver med P2P. Lenke til kommentar
picatta Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så hvis jeg da ønsker å kjøpe denne routeren i norge, skal jeg da søke etter WRT310N eller WAG160N? Jeg får jo ikke noe resultat i prisguiden her på WAG160N ihvertfall. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 FYI, IEEE 802.11n-standarden er ikke spikret ennå. Man antar den vil bli klar innen utgangen av 2008. De som selger "pre-n"-utstyr som baserer seg på midlertidige utkast av standarden impliserer at det kun skal trenges en firmware-oppgradering for å bli kompatibel med den endelige standarden, men selv har jeg ingen hast med å kjøpe "pre-n"-utstyr. Hvilken garanti har man at "pre-n"-utstyr i dag fungerer sammen hvis de er laget av forskjellige produsenter? Har de blitt enige om hvilket utkast de skal bruke frem til den endelige standarden er avgjort? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Kan dei ikkje lansere in ny Linux ruter snart? WRT54G(L) er jo over 5 år nå...Mest stabile ruteren eg nokonsinne har hatt med oppetid på over eit år. Og då var det straumen som gjekk! D-Link sine rutere går da på Linux. Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 D-Link sine rutere går da på Linux.Vel, det trenger ikke å hjelpe stort hvis ikke de er åpne på det:http://www.linuxdevices.com/news/NS8564956607.html Så det spørs om ikke du bør takke Linksys med WRT54GL for at alternativ firmware er tilgjengelig også for en del D-Link routere. La oss håpe at flere leverandører lærer av Linksys, WRT54GL må ettter det jeg kan skjønne være den mest populære routeren gjennom tidene. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 WAG160N-E1 er riktig. de selger den på Datakjeden.no for kr.896.- :!: Så hvis jeg da ønsker å kjøpe denne routeren i norge, skal jeg da søke etter WRT310N eller WAG160N? Jeg får jo ikke noe resultat i prisguiden her på WAG160N ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå