Fotoproffen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har en ekstern harddisk. Den jobber hele tiden uten at jeg bruker noe av det som er på den. Jeg har søkt etter feil på den uten å finne noen. Hva kan dette skyldes ? Betyr det at det er en feil på den ? Endret 5. mars 2008 av Fotoproffen Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Boot trykk f8 flere ganger velg sikkerhetmodus. Så gir du tilbakemelding om det samme skjer der. Hd Tune Kjøre error scan. Defragmere + Pagedefrag Endret 5. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg vil ikke highjacke tråden, men finnes det software verktøy som kan gi deg oversikt over hvilke filer som blir aksessert på hardiskene dine? Det hadde vært veldig nyttig for å diagnosere akkurat slike problemer, og mange lignende (for om man ser hvilke filer som blir aksessert, og gjerne hvilke programmer som aksesserer, dem kan man som regel løse problemet). Gjør det programmet som er blitt linket til her dette? Jeg har ikke sett over hele beskrivelsen av det. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå