Jakke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Counter-Strike: SourceCounter-Strike 1.6Counter-Strike 1.5Counter-Strike 1.4Counter-Strike 1.3Counter-Strike 1.0Counter-Strike Beta 0.6, 0.7 osv. Hva synes du? Kan starte med 1.5... Ah, spilte det i helga, nostalgi Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 detta har vert oppe mange ganger før! hehhe og vi blir aldri enige... siden jeg bare har spilt aktivt med 1.6 og source må jeg nok si source Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er jo litt fra person til person. Jeg liker Source best, gameplayen og grafikken er bedre enn på de andre synes JEG. Selv om 1.5/1.6 gir meg litt mer sånn 1337 feeling Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gjeeeeez, 1.6 fo'sho!11 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Etter å ha diskutert denne tråden sammen med andre moderatorer har jeg besluttet å stenge tråden da slike tråder ofte ikke medfører annet en krangling, personangrep, osv. Slike x vs. y-tråder i Spill- og Counter-Strike-kategoriene har vært oppe tidligere, men blitt stengt for grunner jeg just nevnte. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg