Lars-Erik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har en Tsunami Speed 3500 Silver med en 3.5 S-ATA disk i. PS3en min vil ikke se denne. Virker som den ikke "handshaker" rett med den. Av en eller annen grunn starter ikke harddisken inni før jeg plugger USB-kabelen inn i PCen (min andre eksterne disk er ikke sånn og virker med PS3en), men når jeg plugger den inn i PS3en så starter ikke disken, og PS3en registrerer ikke noen enhet (kanskje ikke så rart når disken ikke starter). Noen som har noen ideer? Det er mildt sagt ganske irriterende :-( Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og den er formatert som FAT32?? Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Og den er formatert som FAT32?? Oh, yes :-) Bruker ikke noe annet enn FAT32 her i gården :-) Prøvde å formatere den som en stor partisjon, og som flere små. Det rare er som sagt at det virker som disken inni kabinettet ikke starter før man plugger i USB-kabelen, og at dette IKKE skjer når jeg kopler den til PS3en (bare med PC og laptop)... Rart siden det jo er ekstern PSU til USB-kabinettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå