Gå til innhold

Black & White, hva var det som gjikk så fryktelig galt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke interessert i detaljer.

Jeg er fullt klar over 'kåzz' er litt feil ovenfor 'cause' men | d0|/t C4r3.

Poenget er at han sier ikke "cause I much desire to speak with him". Det er "for I much desire to speak with him".

| d0|/t C4r3 4b07 ur l337sp34k!

who cares? obvious parodi uansett...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke interessert i detaljer.

Jeg er fullt klar over 'kåzz' er litt feil ovenfor 'cause' men | d0|/t C4r3.

Poenget er at han sier ikke "cause I much desire to speak with him". Det er "for I much desire to speak with him".

| d0|/t C4r3 4b07 ur l337sp34k!

Ja. Jeg tar poenget ditt.

Men er det så farlig...?

Lenke til kommentar

Ikke skift emne på tråden til LOTR-krangling. Start en egen tråd for anal-tolkien fans der dere kan diskutere til kuene kommer hjem om det heter Gandalv eller Gandalf. Please.

Når det gjelder B&W var jeg veldig imponert i starten, spesiellt de syngende irritasjonsmomentene (sjømennene som bygde båt) :)

Men RTS-delen var ikke god nok, å drive landsbyen ble rett og slett dønn kjedelig. Justere de flaggene mikroskopisk nå og da, uendelige turer å hente trær og mat til storage, beboerne greide jo ingenting selv.

Og tamagotchi-dyret ble man etterhvert lei av og bare banka det (hvertfall jeg :p) hele tida. Er vel det jeg gjorde med lillebrors tamagotchi også...vi ble så drita lei av pipinga hele tida at vi banka den til den døde.

Lenke til kommentar
Please Warlord!!! det er Gandalf, ikke Gandalv, som e resultatet av dårlig norsk oversetting! Vis litt respekt!

Stille nu, faeste... Hwaet nemnath the?

RESPEKT????????????????????

Han derre kåzz i must...... hva med han da. og det er ikke dårlig oversetting. Knallbra oversetting etter min mening. Nevn ett ord i den "lille" boka som er dårlig oversatt.?

Dessuten vil jeg si at filmene var en feil å lage. Fordi etter en film, hvem vil lese boka????

(WarLord)_ZeZar

www.warlordclan.tk

Lenke til kommentar

Må si at grafikken var meget god etter min mening! Interfacet var det verre med. Det var selfølgelig kult at man hadde fullstendig kontroll, men syntes den var vanskelig å beherske. Det som jeg ikke likte var det teite dyret som man måtte passe på. Hvorfor i huleste skal en gud passe på ei ku??

Dessuten så ble det altfor mye micromanagment! Spillet kunne vært gjort bedre. Kommer det en nr B&W2 så er det mulig jeg tester demoen på det. Kanskje de har fått rettet opp noe av det som jeg syntes trakk ned.

Ellers så syntes jeg ideen var god. Veldig lite kreativitet innen spill i dag. Produsentene (og spillerene) vil ha spill med god grafikk, kul lyd og med muligheter til å spille online. Handling, kreativitet og orginalitet kommer i annen rekke. Virker slik på meg ihvertfall :shrug:

Lenke til kommentar

nei, nå får dere fanken meg skjerpe dere! For ente gang, dette er ikke et forum som handler noe om Ringenes Herre. Denne tråden vart laget for å diskutere det meget omtalte B&W, åsså styrer dere så sinnsykt av på grunn av en forbanna signatur!! :evil::evil: Skjerp dere

ps. dette inkluderer seff ikke ditt inlegg MrVilla....

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd det, men ser voldsomt gøy ut. Høres ikke ut som det er gøy etter hva de fleste her mener. Synes det var rart, ettersom at IGN gav det 9.7 (høyeste poengsum gitt til et PC-spill av IGN), GameSpy gav det 91 og GameSpot 9.3. Det må da være et godt spill? Eller er det kanskje veldig mye smak og behag.

Fikk lyst til å pøvde det... :D

Lenke til kommentar

Det virker som Peter Molyneux trodde at så lenge han samla en haug med (mer eller mindre) gode ideer sammen i et spill, og så ramma det hele inn i en RTS setting, så "måtte det jo bare bli bra". Men det gjorde det ikke, det ble bare inkonsistent. Det hadde vært kulere hvis man hadde hatt et reint pet-quest basert spill eller et reint RTS. Uansett var det for kjedelig å bare styre én pet, med dårlig AI attpåtil...

Lenke til kommentar

Gandalv MED V!!!!!

Takk så mye.

(WarLord)_ZeZar

OMG. Hvis du ikke er gammel nok til å lese bibelen (Lord of the Rings) på originalspråket (nei, ikke Sindarin :wink: ), så kan du jo bare like godt la være. GandalV høres ut som en eller annen fra Harry Potter...

Athelas

"Kingsfoil, aye, it's a weed" Sam til Aragorn

Lenke til kommentar

Gandalv får han jo til å høres ut som en alv... Ingenting kan slå orginalspråket, hvordan kan du mene det? har du engang lest boka på engelsk?

Dårlig oversetting:

The Passage of the Marshes -Skritt for skritt over myrene!

Der har du ett eksempel, kan finne flere.

Jeg synes filmene klarer seg utmerket. Peter Jackson har klart det alle trudde va umulig. Å mange blir oppmuntret til å lese boka etter de har sett filmen, siden de blir fortalt at boka er bedre enn filmen.

Hmm, ja, jeg syns også B&W var ganske så bra. Bra konsept.

Sé féond wæs simble mid heom, sé féond ne reccede ege!

Lenke til kommentar

spillet var genialt de første 5 minuttene, det som gikk galt var måten å ta over byer på, ræv kjedelig og ensformig og det er vanskelig å få dyret til å gjøre det du vil samt kjedelig å passe på landsbyboerne hele tiden.

jeg testet ett multiplayer brett der vi kastet stein på hverandres base, kunne vært sykt kult men var det ikke idet hele tatt.

Lenke til kommentar
Gandalv får han jo til å høres ut som en alv... Ingenting kan slå orginalspråket, hvordan kan du mene det? har du engang lest boka på engelsk?  

Dårlig oversetting:

The Passage of the Marshes -Skritt for skritt over myrene!

Der har du ett eksempel, kan finne flere.

Jeg synes filmene klarer seg utmerket. Peter Jackson har klart det alle trudde va umulig. Å mange blir oppmuntret til å lese boka etter de har sett filmen, siden de blir fortalt at boka er bedre enn filmen.

Hmm, ja, jeg syns også B&W var ganske så bra. Bra konsept.  

Sé féond wæs simble mid heom, sé féond ne reccede ege!

Greit der er jeg enig. Ingenting kan slå orginalspråket. MEN på Norsk er det GANDALV, enten du liker det eller ikke. Og han høres ikke mere ut som en alv. Kan vi ikke heller diskutere: Hva slags skapning er Tom Bobadil??? HE HE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...