Mr Womack Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! Jeg har en venn og hun har en pc som er treg.. Tenkte jeg kunne hjelpe henne med en formatering... Men når jeg setter inn XP CD-en min, så kommer det opp normalt boot med cd.. Trykk en tast osv. men pcen reagerer ikke på det og hun har dvd rom. den går bare videre og XP kjøres men så kommer opp en lysblå skjerm og så kommer det to meldinger opp: Systemet har ikke nok systemressurser til å fullføre AG eller AP et eller annet. så restarter pcen, rekker nesten ikke få med meg beskjedene. så kommer denne meldingen opp på samme skjerm: Operasjonen mislyktes. så restarter pcen igjen.. så kommer det opp liksom installasjonsprogrammet avsluttes (også selv om ikke CD-en er i. fordi jeg har vært inne på cd og prøvd og formatere men den vil bare installere XP og ikke formatere disken. Tror hun har XP Home med 1,80 GHz, 640 MB minne, 40 GB hdd, Nvidia skjermkort 460 M et eller annet.. hovedkortet vet jeg ikke hva heter.. Det er en kjøpt F. Siemens PC hvertfall. Nå kommer jeg verken inn på CD-en eller i windows. det skjer det som står nevnt over. Vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå