lyon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hvis jeg kjøpte meg rainbow six: vegas i statene, ville det funke optimalt online? dvs spille mot alle i verden til og med norske eller er det begrensa til bare den regionen du kjøpte spillet? snakker egentlig om vegas 2 som ikke har kommet, men da alle ubisoft sine spill er regionsfrie, regner jeg med de fortsetter med det. Endret 4. mars 2008 av lyon Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Så lenge spillet er regions fritt funker det helt fint har selv regions frie spill kjøpt fra foreksempel play-Asia som er i asia, funker fint på online. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Ok, ja det burde jo det Flott det å kunne spare noen kroner på spill til 360 også. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 jepp er det.lykke til da takk Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg og 3 andre kompiser kjøpte oss R6 Vegas for 199,- på elkjøp igår Endret 5. mars 2008 av _Ice-T_ Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg og 3 andre kompiser kjøpte oss R6 Vegas for 199,- på elkjøp igår Nice Jeg har Vegas selv og spilt det en del, anbefaler å spille med norske og kjente, da det er mange plagsomme online spillere der. Lenke til kommentar
modolv Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvordan har det seg at når en person har gitt ett seriøst svar så skal ørten andre svare også? Hvor mange "Ja" ¨å man ha for å kunne ende tråden??? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet hvor man kan finne en side og SØKE etter sonefrie spill? På Play-Asia, kan man ikke søke etter dem. Heller ikke de som ikke er kommet ut. Jeg lurer på om Battlefield: Bad company og Rainbow six vegas 2 er sonefrie..? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 tror ikke noen nettbutikker vet om de regionsfri før de får testet dem selv. jeg vet i alle fall at vgp.ca tester de dagen de får det inn for å se om spillene er regions fri. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har selv kjøpt mitt Rainbow Six: Vegas i utlandet. Og det fungerer helt utmerket på live. Birger Lenke til kommentar
lyon Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Har selv kjøpt mitt Rainbow Six: Vegas i utlandet. Og det fungerer helt utmerket på live. Birger Bra, da regner jeg med 2ern funker fint å Lenke til kommentar
lyon Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet hvor man kan finne en side og SØKE etter sonefrie spill?På Play-Asia, kan man ikke søke etter dem. Heller ikke de som ikke er kommet ut. Jeg lurer på om Battlefield: Bad company og Rainbow six vegas 2 er sonefrie..? Vel som jeg har sett virker det som alle EA spill og de fleste sportsspill ikke er sonefire. Mens alle Ubisoft spill er det. Det virker også som at det er noen som funker "Helt sonefrie", dvs Japan, USA og Europa. Mens andre er delvis sonefrie som kun usa og europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå