49neffets Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Neida, de spiller helt ok til den prisen, men du får flere muligheter og bedre lyd med løse diskanter, samt at gladen kjører på 2 og 3 ohm som gjør at det hentes ut mere effekt fra spilleren Men du vet ikke om 5,25" passer i T20 eller må jeg ha 6,5"? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 5.25" er bare ca 13 cm, så de blir nok litt små ja. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 5.25" er bare ca 13 cm, så de blir nok litt små ja. Men trådstarter har målt de originale høytallerne til 15,5-16 cm, 6,5" tilsvarer 16,5 cm. Kanskje best å stikke innom noen som selger dette. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Oj! 5 år gammel tråd dette, så fikk litt sjokk når den var gjenopplivet! Men ja, jeg kjøpte 6,5", men for all del, kjøp komponentsett med midbass og diskant for seg selv, latterlig mye bedre. Jeg endte opp med SEAS Reference i denne bilen, som du kan se i workloggen til den i signaturen min. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Oj! 5 år gammel tråd dette, så fikk litt sjokk når den var gjenopplivet! Men ja, jeg kjøpte 6,5", men for all del, kjøp komponentsett med midbass og diskant for seg selv, latterlig mye bedre. Jeg endte opp med SEAS Reference i denne bilen, som du kan se i workloggen til den i signaturen min. Ja, altså jeg bare googlet litt rundt så fant jeg denne tråden så da gadd jeg ikke å lage en ny. Jeg hadde ikke tenkt til å gjøre noen stor investering, hadde egentlig bare tenkt å erstatte en ødelagt høyttaler i førerdøren. Jeg endt opp med å bytte alle de 4 originale høyttalerne i Pioneer TS-G1721i og beholde de orginale diskantene. Syntes det er bra nok lyd i bilen nå, 2 diskanter, 6 høytallere og 12" bass holder for meg. Høyttalerne er merkbart bedre enn de forrige, men det viktigste var lydbildet i bilen hvis man kan kalle det det? Fordel at det er en høyttaler i førerdøren også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå