Lureren Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal kjøpe ny pc skjerm, men vet ikke hvilken jeg skal velge. Vet dere om noen som er å anbefale? Hadde vært fint om det var en 24'', men 22'' kan gå og:) Hadde Samsung SyncMaster 930BF før, som var koblet til pcen og xboxen min, men den skal faren min ha nå. Vil helst at den skal ligge under 3000kr, og ha muligheten for å koble xbox 360 elite til den. Skal bestille skjermen imorgen, så trenger svar fortest mulig:P Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Regner med at du da vil ha HDMI-inngang? Jeg bruker min BenQ G2400W med både en mac og en PS3, og er knallfornøyd. Den støtter 1:1 pixelmapping også, så du beholder størrelsesforholdet på skjermbildet selvom du mater inn noe som ikke er i 16:10 format. Hodetelefonutgang på siden av skjermen som du får HDMI-lyden ut av er det også. Koster under 3 tusen, og er topp til film, spill og surfing. 24" er veldig kjekt, siden standarden der er 1920*1200 px, som gir deg full HD. Endret 5. mars 2008 av Mytola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå